شهرستان ها

بهره برداری از طرح آبرسانی روستای کنجوران تویسرکان

همدان-رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: آبرسانی به روستای کنجوران شهرستان تویسرکان نمونه‌ای از خدمت رسانی معاونت داوطلبان هلال احمر استان همدان است.

به گزارش خبرنگار مهر، پیرحسین کولیوند عصر یکشنبه در آئین بهره برداری از آبرسانی به روستای کنجوران علیا شهرستان تویسرکان بابیان اینکه این مبلغ و خدمت رسانی‌ها در مکان‌های محروم از امکانات هزینه می‌شود خاطرنشان کرد: بسیاری از مناطق استان همدان نیازمند خدمات است و هلال احمر تنها مأمور به مدیریت بحران نیست بلکه در خدمت رسانی برای رفع برخی نیازهای مردم و کاهش دردها هم تلاش می‌کند و خیران در این راه بازوی توانمند ما هستند.

وی یادآور شد: امروز هر چند کشور ما داغدار ضایعه بزرگ شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان است اما با این وجود مدیران هیچگاه از خدمت رسانی کوتاه نمی آیند.

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان در ادامه افزود: در راستای مأموریت اجتماعی جمعیت هلال احمر و انجام فعالیت‌های بشر دوستانه و عام المنفعه به خصوص اجرای طرح‌ها و برنامه‌های نذر خدمت اقداماتی توسط جمعیت هلال احمر تویسرکان انجام شده است.

مریم زبده با اشاره به اینکه در راستای خدمات زیست محیطی و آبرسانی، با توجه به تنش آبی و تأثیرات ناشی از خشکسالی ۲۵ میلیارد ریال برای آبرسانی به روستای کنجوران علیا هزینه شده است ادامه داد: در این راستا پنج کیلومتر لوله گذاری، اتصالات، خط انتقال و توزیع شبکه با هدف تأمین آب آشامیدنی پایدار اهالی این روستا صورت گرفته است.

وی در ادامه از خدمات سلامت محور با محوریت بهداشت و درمان و با حضور ۱۶ پزشک متخصص، عمومی، دندانپزشک، زنان، اورولوژیست، جراح، پرستار و نیروهای پشتیبانی ارائه شده است نام برد.

رئیس هلال احمر تویسرکان تصریح کرد: ۵۲۲ نفر از خدمات دارویی، درمان رایگان، تجهیزات پزشکی و توانبخشی مانند عصا، عینک و ویلچر بهره مند شده‌اند.

زبده در پایان مطرح کرد: در راستای ارائه خدمات حمایتی و کار آفرینی با محوریت حمایتی و معیشتی ۱۰۰ بسته غذایی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال، ۱۴۰ بسته نوشت افزار و بسته‌های فرهنگی به ارزش ۵۶۰ میلیون ریال، ۱۴۰ بسته بهداشتی به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال توزیع شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا