شهرستان ها

ویسی می‌تواند فولاد را از شرایط فعلی خارج کند

اهواز- سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: برای همه اهالی فوتبال عجیب است که چرا این جای جدول است اما ویسی می‌تواند فولاد را از این شرایط خارج کند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عنایتی عصر امروز دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش با تیم فولاد خوزستان، اظهار کرد: هفته‌های پایانی است و شرایط برای تیم‌های بالای جدول و پایین جدول حساس است. دو تیم تلاش می‌کنند تا امتیاز خوبی را بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران افزود: آماده هستیم و با یکدلی خودمان امیدوارم نتیجه را به سود خودمان رقم بزنیم.

عنایتی با بیان اینکه تیم فولاد پرقدرت و با امکانات است و برای همه اهالی فوتبال عجیب است که چرا این جای جدول است، عنوان کرد: در تیم صبا باتری شاگرد ویسی بودم و او با دانش و با اعتماد به نفس است و می‌تواند فولاد را از این شرایط خارج کند. خاطرات فوق‌العاده خوبی با آقای ویسی دارم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی تاکید کرد: تمام تمرکزمان روی بازی فردا است و امیدوارم با همدلی و شجاعت خوب در تمام جهات بازی مبارزه کنیم. چند بازیکن مصدوم داریم که آرزو می‌کنم به میادین برگردند که مهم‌ترینشان ثابت ایمانی بود که وضعیت او ما را نگران کرد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در واکنش به سوالی درباره داوری‌ها اظهار کرد: من نباید درباره داوری‌ها صحبت کنم اما آنچه مشخص است، فکر می‌کنم اشتباهات داوری ۱۲ تا ۱۳ امتیاز از تیم ما گرفته است.

وی گفت: اشتباهات سهوی جزئی از فوتبال است و امیدوارم با قرار دادن داوران با تجربه برای ادامه بازی‌ها اشتباهات به کمترین حد خود برسد تا تیم‌ها با شرایط مساوی نتایجشان رقم بخورد. ما هم به این موضوع امیدواریم. امیدوارم دوستانی که قرار است بازی فردا را قضاوت کنند روز خوبی را سپری کنند تا حق تیمی ضایع نشود.

عنایتی در واکنش به این سوال که فکر می‌کنم بازی فردا با فولاد بازی مرگ و زندگی برای دو تیم است، بیان کرد: فکر می‌کنم فولاد با توجه به اینکه میزبان است، فشار بیشتری نسبت به ما تحمل خواهد کرد. ما در زمین کار خودمان را انجام می‌دهیم و به بازیکنانم گوشزد کردم که تنها موردی که می‌تواند ما را از هدفمان دور کند، عجله کردن است.

وی گفت: تیم ما جوان است و به جوان بازی دادن تبعات زیادی دارد. به هر حال تیم ما در بازی‌های گذشته چند امتیاز را به خاطر شرایط داوری از دست داد و به طور مثال در بازی با ذوب آهن گل سالم ما و در بازی با اراک پنالتی صددرصدی به سود ما گرفته نشد. اگر این موارد را کنار هم بگذاریم جمع کردن جوانان از نظر روحی روانی بسیار سخت است.

رضا عنایتی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود شما در اراک میزبان استقلال تهران خواهید بود؟ عنوان کرد: من هیچ اطلاعی درباره اینکه بازی‌هایمان قرار است کجا برگزار شود، ندارم. فقط مسئولیت فنی بر عهده من است و باشگاه هر دستوری که بدهد، اطاعت می‌کنم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا