شهرستان ها

بانوان محور هدایت خانواده به سمت انتخاب اصلح هستند

مشگین شهر_ مسئول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان مشگین شهرگفت: بانوان محور هدایت خانواده به سمت انتخاب اصلح هستند و قطعا بانوان ورزشکار می توانند برای تبیین این شاخص ها اقدام کنند.

اسماعیل امامقلی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بانوان محور هدایت خانواده به سمت انتخاب اصلح هستند و قطعاً بانوان فرزانه، ورزشکار، اندیشمند و متعهد در بنیان خانواده می‌توانند برای تبیین این شاخص‌ها اقدام کنند.

امامقلی زاده با اشاره به اهمیت و نقش بانوان در برگزاری انتخاباتی پرشور در کشور گفت: سبک زندگی خاص مردم ایران و بنیان‌های اجتماعی موجب شده تا زنان به عنوان یک قشر تاثیرگذار نقش موثری در افزایش مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رای ایفا کنند.

وی افزود: حضور گسترده مردم در شعب رای گیری موجب ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی خواهد شد و بار دیگر نشان می‌دهد که مردم ایران با قدرت پشت سر انقلاب اسلامی و اصول آن ایستاده‌اند.

مسئول کانون ورزش کاران مشگین شهر در پایان گفت: جامعه ورزشی بانوان می‌تواند با شرکت در انتخابات و با ترغیب ورزشکاران، جهت پیشنهادات، نیازها و تقاضاهای خودشان موثر باشند و از این طریق به رفع نیازهایشان نزدیک‌تر شوند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا