جامعه

آتش سوزی آپارتمان لوکس مسکونی در ازمیر ترکیه

در ساعات اولیه بامداد جمعه آتش سوزی گسترده ای در ساختمان مسکونی فولکارت واقع در ازمیر ترکیه رخ داد.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از حریت، آتش به سرعت در سراسر ساختمان گسترش یافت و بسیاری از ساکنان مجبور به فرار شدند تا جان خود را نجات دهند. برخی از ساکنان اما نتوانستند فرار کنند و مجبور شدند از بالکن بپرند تا در دام شعله‌های آتش گرفتار نشوند.

بر اساس گزارش‌ها، آتش از یکی از طبقات پایین ساختمان شروع شد و به سرعت به طبقات بالایی سرایت کرد. آتش نشانان دقایقی پس از تماس اولیه در محل حاضر شدند اما شدت شعله‌های آتش، مهار آتش را برای آنها دشوار کرد. با وجود تلاش آنها، آتش سوزی برای چندین ساعت ادامه داشت و خسارات زیادی به ساختمان وارد شد.

با ادامه گسترش آتش، بسیاری از ساکنان خود را در آپارتمان‌های خود محبوس دیدند که هیچ راهی برای خروج نداشتند. در تلاشی ناامیدکننده برای فرار از شعله‌های آتش، برخی از ساکنان مجبور به پریدن از بالکن خود شدند، در حالی که برخی دیگر توسط آتش نشانان با استفاده از نردبان و سایر تجهیزات نجات یافتند.

هنوز مشخص نیست که چه چیزی باعث این آتش سوزی شده است، اما گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که ممکن است نتیجه یک نقص الکتریکی باشد.

ساختمان آپارتمان مسکونی فولکارت یک مجتمع محبوب و لوکس در ازمیر ترکیه است که صدها خانواده در آن ساکن هستند. میزان خسارات ناشی از این آتش سوزی همچنان در حال ارزیابی است، اما احتمال می‌رود بسیاری از ساکنان در اثر آتش سوزی بی خانمان شده باشند.

بر اساس گزارش‌ها، ابراهیم تاتلیس، خواننده مشهور ترک نیز از ساکنان این ساختمان است، اما در زمان وقوع آتش سوزی در ساختمان نبوده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا