جامعه

آغاز ترافیک روان صبحگاهی در معابر بزرگراهی پایتخت

سرهنگ شریفی خبر داد؛

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک در بزرگراه‌های همت، آبشناسان، زین الدین، بابایی نواب، حکیم و چمران سنگین است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز سه شنبه ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در سطح معابر پایتخت بودیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک در بزرگراه‌های همت، چمران، آبشناسان، حکیم، شیخ فضل الله، زین الدین، بابایی، جناح، یادگار امام (ره)، صیاد، امام علی (ع)، شهید سلیمانی، آزادگان، نواب و خیابان آزادی شروع شده و بدون مشکل در حال حرکت و روان گزارش می‌شود.

سرهنگ شریفی اظهار داشت: ترافیک در بزرگراه آبشناسان در مسیر غرب به شرق از مقطع اشرفی اصفهانی در حال حرکت، علامه -شقایق خلوت، همت از توانیر در حال تردد و بدون مشکل، بزرگراه شیخ فضل الله پرتردد، بزرگراه بابایی به غرب از روی پل امام علی (ع) سنگین، زین الدین – شمس آباد تخلیه، رسالت – سیدخندان در محدوده شرق به غرب روان و بدون مشکل، شهید سلیمانی از صیاد شیرازی متراکم و نواب از نهم دی سنگین و خیابان آزادی – شهیدان نیز خلوت است.

سرهنگ شریفی از راکبین موتورسیکلت خواست قبل از روشن کردن این وسیله نقلیه، حتماً کلاه کاسکت استاندارد خود را بر سر گذاشته و با این کار جان خود را در تصادفات حفظ کنند. استفاده از کلاه کاسکت استاندارد توسط راکب و سرنشین موتورسیکلت می‌تواند تصادفات فوتی را به تصادف جرحی و تصادف جرحی را به تصادفات خسارتی تبدیل کند. چرا که کلاه کاسکت از ضرباتی که به سر وارد می‌شود کاسته و فرد را در مقابل آسیب‌های وارده حفظ می‌کند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا