جامعه

آغاز ثبت‌نام اولین رویداد پیش‌شتابدهی مجتمع تولیدات رسانه‌ای شهر

سخنگوی شهرداری تهران خبر داد

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از آغاز فرآیند ثبت‌نام اولین رویداد پیش شتابدهی مجتمع تولیدات رسانه‌ای شهر از امروز -۲۷ دی‌ماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالمطهر محمدخانی از تأسیس مجتمع تولیدات رسانه‌ای شهرداری تهران (کندو) خبر داد و گفت: این مجتمع وظیفه حمایت از تیم‌ها و افراد جوان در حوزه تولیدات رسانه‌ای و همچنین تأمین محصولات رسانه‎‌ای شهرداری تهران از طریق این افراد را برعهده دارد.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران نقش‌آفرینی بیشتر جامعه فعالان رسانه‌ای در موضوعات شهری را یکی از مهم‌ترین اهداف کندو دانست و اظهار کرد: مشارکت افراد مستعد و یا متخصص و همچنین بهره‌مندی از نظرات همه مردم در اداره شهر به عنوان نقطه استراتژیک حل مسائل و مشکلات همواره مورد توجه شهرداری تهران بوده و تأسیس چنین مراکزی در راستای این هدف صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در مجتمع تولیدات رسانه‌ای شهر (کندو) هدف‌گذاری روی تیم‌ها و افراد برای تولید محتوای رسانه‌ای شهری است، اظهار کرد: برخی از این تیم‌ها و افراد برای حضور در بازار نیازهایی دارند که با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرداری می‌توان این نیازها را برطرف کرد.

محمدخانی خاطرنشان کرد: از طرف دیگر شهرداری تهران می‌تواند با استفاده از ظرفیت این تیم‌ها به تولید محصول رسانه‌ای با کیفیت بپردازد.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با اشاره به فرآیند پیش‌شتابدهی و شتابدهی در کندو اظهار کرد: تیم‌ها و نفرات علاقه‌مند به حضور در بازار فعالیت رسانه‌ای می‌توانند پس از ثبت‌نام و سطح‌بندی در فرآیند پیش‌شتابدهی شرکت کرده و پس از طی این فرآیند وارد مرحله شتابدهی برای ورود به بازار کار شوند.

وی در پایان با اشاره به آغاز فرآیند ثبت نام از ۲۶ دی ماه تا ۷ بهمن در سایت کندو گفت: تیم‌ها و نفرات علاقه‌مند می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت مجتمع تولیدات رسانه‌ای شهر(کندو) به نشانی candocomplex.ir مراجعه کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا