جامعه

ابلاغ مستقیم مصوبات ستاد ملی زن و خانواده

خزعلی مطرح کرد؛

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور ضمن تشریح اقدامات معاونت زنان و خانواده، گفت: آخرین دستور رییس جمهور شهید این بود که مصوبات ستاد ملی زن و خانواده به صورت مستقیم ابلاغ شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، در نشست استانداری تهران، ضمن گرامی داشت ایام ذی الحجه به تبیین اقدامات معاونت با همکاری مشاورین امور بانوان دستگاه‌های اجرایی پرداخت.

وی در حوزه سیاست‌گذاری و قانون گذاری، به ایجاد وحدت رویه در تثبیت پست مشاورین امور بانوان و الزام حضورشان در تمام شوراهای اصلی و بهره برداری و توجه و بکارگیری نظرات آنها در دستورالعمل‌ها، قانون‌ها و آئین نامه‌هایی که وضع می‌شود اشاره کرد.

پیگیری مصوبه دولت جهت اجرایی سازی صندوق ضمانت زنان، اجرای طرح نوهمسران در دو استان و طرح کسب و کار پایدار که در ۳۱ استان، پیگیری اجرایی سازی پنجره واحد خدمات زنان سرپرست خانوار، برگزاری دو جلسه ستاد ملی زن و خانواده از دیگر اقدامات انجام شده توسط معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده است.

خزعلی در ادامه بیان کرد: آخرین دستور رئیس جمهور شهید این بود که مصوبات ستاد ملی زن و خانواده مستقیماً و با دستور رئیس جمهور امضا و ابلاغ شود و نیاز به تأیید در کمیسیون‌های دولت ندارد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا