جامعه

اجلاسیه «اندیشه‌های قضایی رهبر انقلاب» در سمنان برگزار می‌شود

رئیس کل دادگستری استان سمنان:

سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: اجلاسیه استانی اندیشه‌های قضائی مقام معظم رهبری استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دادگستری سمنان، محمد جعفر عبدالهی از برگزاری اجلاسیه استانی اندیشه‌های قضائی مقام معظم رهبری در سه محور اصلی قوه قضائیه؛ عدالت پژوهی، استقرار و گسترش عدالت در روز پنجشنبه ۲۱ دی ماه ۱۴۰۲ در سالن شهدای هفتم تیر دادگستری کل استان خبر داد.

وی افزود: تشریح، ترویج، تبیین، بسط و گسترش اندیشه‌های قضائی رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی هدایت گر دستگاه قضائی در نیل به اجرای عدالت نوین بر مدار علم پژوهی بنیادین و کاربردی در جهت حل معضلات قضائی است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: تعداد ۹ موضوع برای محور فرعی این اجلاسیه در نظر گرفته شده است و علاقمندان و صاحب نظران به مباحث حقوقی، پژوهش‌های خود را به دبیرخانه ارسال کردند و از نویسندگان مقاله‌های دریافتی که دارای بیشترین امتیاز مکتسبه باشد تقدیر می‌شود.

عبدالهی بیان کرد: سعی شده اندیشه‌های قضائی مقام معظم رهبری در جایگاه شخصیتی حکیم و برجسته که منظومه‌ای از جریان سازی و گفتمان سازی جامعه حقوقی و قضائی و البته اجرایی است در موضوعات این اجلاسیه مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: اجلاسیه استان سمنان در روز پنجشنبه ۲۱ دی ماه سال جاری با حضور نویسندگان مقاله‌ها، پژوهشگران حقوقی، برخی از مقام‌های قضائی مرکز استان و برخی از اساتید دانشگاهی در سالن شهدای هفتم تیر دادگستری کل استان برگزار و مقالات برتر ضمن دریافت هدایای ویژه از سوی رئیس قوه قضائیه، امتیاز ISC دریافت و در مجله حقوقی قوه قضائیه چاپ خواهد شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا