جامعه

احداث توقفگاه اضطراری در حاشیه بزرگراه امام علی(ع)

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

شهردار منطقه ۸ از ارتقاء سطح‌ایمنی در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) با احداث توقفگاه اضطراری زیر پل جانبازان خبر داد.

فاطمه تنهایی در گفتگو با خبرنگار مهر از ارتقا سطح‌ایمنی در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) با احداث توقفگاه اضطراری زیر پل جانبازان خبر داد و گفت: با توجه به برنامه‌های مدیریت شهری شهرداری منطقه ۸ در ارتقای ایمنی شبکه بزرگراهی و کاهش خسارات ناشی از تصادفات احتمالی در محدوده، احداث این پهلوگاه اضطراری در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه ۸ ضرورت ایجاد این پهلوگاه‌ها را توقف خودروها در زمان‌های اضطراری از جمله رفع نقص فنی خودرو، توقف خودرو به علت تصادف و یا امدادرسانی خودروهای امدادی اعلام و اظهار کرد: از آنجا که توقف خودروها در حاشیه بزرگراه ممنوع است، این عملیات با هدف افزایش ایمنی خودروهایی که به دلایل مختلف از جمله نقص فنی مجبور به توقف در حاشیه این بزرگراه می‌شوند در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

وی عنوان کرد: همچنین در مسیر بزرگراه امام‌علی (ع) درسطح محدوده شهرداری منطقه ۸، در راستای صرفه‌جویی کاهش هزینه‌های نگهداشت حدود ۱/۵ کیلومتر از گاردریل‌های غیر ضروری جمع‌آوری و حدود ۸۰۰ متر طول از این تجهیزات ترافیکی نیز اصلاح شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا