جامعه

از ابر پرچم‌ها تا آزادسازی ۱۵۰ هزار بادکنک و کاروان شترها

اتفاق های ویژه مهمانی ۱۰ کیلومتری تشریح شد

مدیرعامل مؤسسه جریان از اتفاق‌های ویژه ای که قرار است در مسیر مهمانی ۱۰ کیلومتیر عید غدیر اتفاق بیفتد خبر داد.

سجاد شیرافکن مدیرعامل مؤسسه جریان در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: امسال قرار است اتفاق‌های ویژه ای در مسیر مهمانی عید غدیر اتفاق بیفتد که در سال‌های قبل وجود نداشت. یکی از این این اتفاقات شامل سقوط آزاد چتر بازهاست که نمایش ابر پرچم‌ها را ایجاد می‌کنند. اتفاق دیگر پاراگلایدر است که احتمال زیاد از محدوده خیابان آزادی تا یادگار امام این اتفاق قرار است رقم بخورد البته در صورت شرایط آب هوایی مناسب در آن روز قابل اجرا است.

وی افزود: از جمله اتفاق‌های ویژه جدید در امسال حرکت پاراموتورها است که آنها هم همراه با حرکت پرچم‌ها هستند البته این هم بستگی به شرایط جوی آب و هوایی دارد. یکی دیگر از اتفاق‌های امسال آزاد سازی ۱۵۰ هزارتا بادکنک به صورت همزمان در طول مسیر است و اینها اتفاق‌هایی است که پارسال به این شکل نیافتاده است.

شیرافکن اظهار کرد: در سال گذشته از جمله اتفاق‌های ویژه رهاسازی ۴۰ تا ۵۰ هزار بادکنک همراه با نور افشانی بود به علاوه آتش بازی و بالن تبلیغاتی هم داشتیم ولی چون پارسال اولین مسیر ۱۰ کیلومتری بود خیلی تجربه‌های جدید و خاصی وجود نداشت و خیلی اتفاق‌های عجیب و غریبی رخ نداد.

مدیرعامل مؤسسه جریان گفت: امسال ۵۰ استیج مخصوص گروه سرود داریم که در طول مسیر است و بیش از ۱۵۰ گروه سرود در آنجا حضور پیدا می‌کنند. چون یکی از نمادهای غدیر شتر هست احتمالاً ۸۰ تا ۱۰۰ تا شتر با جهاز در طول مسیر جانمایی می‌کنیم برای اینکه فضای ذهنی نزدیکتری به غدیر ایجاد شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا