جامعه

اساسنامه سازمان فناوری‌های نوین تهران زیر ذره‌بین شورای شهری‌ها


سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در جلسه امروز شورای شهر، اساسنامه سازمان فناوری‌های نوین و نوآور شهر بررسی می‌شود.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، علیرضا نادعلی درباره نود و پنجمین جلسه شورای شهر تهران که امروز  برگزار می‌شود، اظهار کرد: دستور جلسات این هفته صحن در بخش نخست به « الحاق یک بند به تبصره ۳ ماده واحده مصوبه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری و اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت انتشار ۳۵ هزار میلیارد ریال اوراق مالی ـ اسلامی برای اجرای طرح های حمل و نقل عمومی» اختصاص یافته و مقرر شده تا در این راستا گزارش مشترک کمیسیون های عمران و حمل و نقل وبرنامه و بودجه قرائت شود.

وی بخش دوم دستور جلسه صحن نود و پنجم را به «تعیین حسابرس جهت انجام عملیات حسابرسی سال ۱۴۰۱ شورای شهر تهران، شهرداری و سازمان ها و شرکت های وابسته به آن» برشمرد.

سخنگوی شورای شهر تهران در ادامه «بررسی اساسنامه سازمان فناوری های نوین و نوآور شهر»،«تعیین بهای خدمات بازدید از مجموعه باغ پرندگان در سال جاری» و « اصلاح فرآیندهای دبیرخانه کمیسیون ماده ۵ قانون شورای عالی شهرسازی و معماری و اصلاحیه های بعدی آن با رویکرد تعامل میان منافع عمومی و خصوصی» را از دیگر دستورات صحن نود و پنجم اعلام کرد.

نادعلی در پایان یادآور شد: مقرر شده تا ۱۸ پرونده پلاک ثبتی با ارائه و قرائت گزارش کمیسیون ها از حیث باغ یا غیر باغ بودن مورد بررسی قرار گرفته و نسبت به این موضوع تعیین تکلیف شود.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا