جامعه

استقبال فرهنگیان از اسکان در مدارس استان سمنان ۱۷ درصد رشد داشت

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از رشد اسکان فرهنگیان طی نوروز سال جاری در استان خبر داد و گفت: ۱۵ هزار و ۱۲۰ خانوار فرهنگی از ظرفیت اسکان مدارس استفاده کردند.

عادل خالقی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ۶۷ هزار و ۷۲۴ مسافر نوروزی طی سال جاری از خدمات اسکان مدارس استان سمنان استفاده کردند، ابراز داشت: این میزان حدود ۱۵ هزار و ۱۲۰ خانوار فرهنگی را در بر دارد.

وی ضمن بیان اینکه این میزان اسکان به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد ۱۷ درصدی را نشان می‌دهد، افزود: تلاش شد تا بهترین خدمات به مسافران نوروزی به صورت شبانه روزی و با بهترین کیفیت ارائه شود لذا اقدام همکاران فرهنگی در ستاد اسکان استان سمنان شایان تقدیر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه طی سال جاری آمارها حاکی از استقبال خوب مسافران نوروزی از اسکان مدارس بوده است، ابراز داشت: ۱۷۴ مدرسه با یک هزار و ۵۲۹ کلاس درس با ظرفیت هفت هزار و ۷۸۰ مسافر برای مسافران نوروزی تجهیز و در اختیار ستاد اسکان استان سمنان بوده است.

خالقی ضمن بیان اینکه شاهرود با ۱۸ هزار و ۴۰۲ نفر بیشترین ظرفیت اسکان مدارس را طی نوروز سال جاری به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: سمنان با ۱۳ هزار و ۶۵ و دامغان با ۱۱ هزار و ۶۱۱ نفر اسکان به ترتیب پذیرای بیشترین تعداد مسافران نوروزی طی سال جاری بوده است.

وی ضمن بیان اینکه طی سال جاری با احصا گزارش‌ها فرآیند پذیرش مسافران نوروزی به نحو مطلوب در استان سمنان صورت گرفته است، افزود: خوشبختانه مشکل خاصی در این رویه وجود نداشت و اقبال خوبی نیز از سامانه اسکان فرهنگیان به عمل آمده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا