جامعه

افزایش سقف منابع غیرنقد مناطق شهری توسط سازمان املاک و مستغلات

مختاری خبر داد؛

مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران از افزایش میزان منابع غیرنقد مناطق مشروط به انجام کارشناسی‌های لازم توسط سازمان املاک و مستغلات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بازدید میدانی به عمل آمده توسط مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران از سطح منطقه ۱۹ و همچنین جلسه هم اندیشی رفع موانع و مشکلات املاک این منطقه، بر افزایش میزان منابع غیرنقد مناطق مشروط به انجام کارشناسی‌های لازم توسط سازمان املاک و مستغلات تاکید شد.

ابوذر مختاری مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در این نشست که با حضور حسین اخگرپور شهردار منطقه ۱۹، معاونین و رؤسای منطقه و سازمان برگزار شد با اشاره به درخواست منطقه برای افزایش میزان منابع غیر نقد تصریح کرد: سازمان املاک آمادگی دارد چنانچه مطالبات منطقه فرآیند تهاتر را به درستی طی کرده و حواله آن صادر شده باشد پس از انجام کارشناسی‌های لازم در سازمان، سقف منابع غیر نقد منطقه را به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد.

وی به موضوع تخصیص اعتبار به موضوعاتی از قبیل پرونده خوانی گذشته، دفتر توافقات، ثبت توافقات مصوبات ماده ۵ و اخذ اسناد تک برگ، منطقه ۱۹ را به عنوان منطقه پایلوت قرار داده تا پس از کسب نتایج لازم در سایر مناطق نیز ساری و جاری شود.

گفتنی است؛ در نشست تعاملی سازمان املاک و منطقه ۱۹، پروژه‌های سنواتی و درآمدی، موضوعات نهادی و سایر مشکلات املاکی منطقه مطرح و چگونگی تعیین تکلیف و رفع آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
لازم به توضیح است، پیش از شروع این نشست تعاملی، یک بازدید میدانی توسط مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات با همراهی شهردار منطقه ۱۹، معاونین و رؤسای منطقه و سازمان از املاک و اراضی که دارای موضوعات ملکی، حقوقی و غیره دارند، به عمل آمد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا