جامعه

امکان انتقال گواهی اسقاط برای واردکنندگان کشنده فراهم شد

رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: واردکنندگان کشنده‌ها که در صفحاتشان گواهی اسقاط دارند هرچه سریعتر نسبت به الصاق وارداتشان یا واگذاری آن‌ها اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده، مهران سالاریه با اشاره به تصویب آئین‌نامه اجرایی ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو در هیأت دولت افزود: بر این اساس تعداد گواهی اسقاط برای شماره‌گذاری کشنده‌ها افزایش یافته است.

وی افزود: در عین حال با توجه به این امر قطعاً قیمت گواهی اسقاط خودروهای سنگین نیز کاهش می‌یابد.

رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده با اشاره به این که ستاد برای جلوگیری از متضرر شدن واردکنندگان دارای گواهی اسقاط در صفحاتشان از چند روز قبل امکان انتقال گواهی اسقاط آنها به سایر واردکنندگان را فراهم کرده است افزود: با توجه به این که این امکان به صورت محدود تا زمان ابلاغ آئین نامه ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو باز شده است لذا تاکید می‌شود دارندگان این گواهی‌ها هر چه سریع‌تر در مهلت باقی مانده یا نسبت به الصاق وارداتشان و یا واگذاری آنها به سایر واردکنندگان اقدام کنند تا مشمول ضرر و زیان احتمالی نشوند.

رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: در عین حال انجمن صنفی مراکز اسقاط و بازیافت مربوطه نیز اعلام کرده است آمادگی دارد به صورت رایگان در این مدت نسبت به معرفی خریداران به فروشندگان اقدام کند.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود بزودی آئین نامه ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو ابلاغ و اجرایی شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا