جامعه

انجام موفقیت آمیز تست گرم بخش غربی خط ۴ مترو تهران

با حضور مسئولان شهری صورت گرفت

تست گرم اولین بخش از مسیر تونلی خط ۴ مترو تهران موفقیت آمیز انجام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، انجام تست گرم در هر مسیر تونلی، پیش نیاز افتتاح ایستگاه یا ایستگاه‌های جدیدی است که زمان بهره برداری آنها نزدیک بوده و برای اطمینان از ایمنی سازه و همچنین صحت عملکرد تأسیسات و تجهیزات مربوطه صورت می‌پذیرد.

در مورد پروژه توسعه غربی خط ۴ که اولین ایستگاه آن به نام ایستگاه علامه جعفری آماده افتتاح شده‌است، تست گرم مسیر ۱۴۰۰ متری در بخش حدفاصل ایستگاه ارم سبز تا ایستگاه علامه جعفری با حضور شریفی شهردار منطقه ۵، ظهراب زاده معاون فنی و مهندسی شرکت مترو تهران، جمعی از پیمانکاران و مشاوران طرح و همچنین دست اندرکاران شرکت بهره‌برداری مترو با موفقیت انجام‌شد.

به این ترتیب می‌توان گفت شرایط برای افتتاح ایستگاه علامه جعفری در پروژه توسعه غربی خط ۴ فراهم آمده و بزودی ایستگاه یکصد و پنجاهم شبکه مترو پایتخت برای استفاده عموم شهروندان راه‌اندازی خواهدشد.

پروژه توسعه غربی خط ۴ مترو، مسیری به طول ۴۲۰۰ متر و شامل ۳ ایستگاه است که نخستین ایستگاه آن بعد از ایستگاه در حال بهره‌برداری ارم سبز، در واقع ایستگاه علامه جعفری است و دو ایستگاه دیگر این پروژه، به ترتیب امسال و سال آینده قابلیت افتتاح دارند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا