جامعه

بارش شدید برف در شرق ژاپن/مصدومیت عده زیادی از عابران پیاده

سازمان آتش نشانی توکیو اعلام کرد؛

سازمان آتش نشانی توکیو اعلام کرد که حداقل ۱۰۹ نفر تا صبح روز سه شنبه بر اثر لیز خوردن به دلیل بارش برف سنگین در شرق ژاپن به بیمارستانی در توکیو منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از گاردین، سازمان آتش نشانی توکیو اعلام کرد که حداقل ۱۰۹ نفر تا صبح روز سه شنبه بر اثر لیز خوردن به دلیل بارش برف سنگین در شرق ژاپن به بیمارستانی در توکیو منتقل شدند.

به گفته این سازمان، مصدومین که تا ساعت ۱۰ صبح به بیمارستان منتقل شدند، در رده سنی ۴ تا ۹۲ سال بودند و وضعیت هیچیک از آنها بغرنج نیست. در استان همسایه کاناگاوا، پنج نفر به شدت مجروح شدند و ۳۴ نفر جراحات جزئی داشتند و ۱۲ نفر در استان سایتاما زخمی شدند.

برخی از بخش‌های خط آهن شرکت راه‌آهن ژاپن شرقی به حالت تعلیق درآمدند، در حالی که تمام خدمات در خط یوکوهاما به طور موقت متوقف شد. قطارهای سریع السیر توکایدو شینکانسن با سرعت کم بین ایستگاه شیناگاوا توکیو و ایستگاه اوداوارا در استان کاناگاوا کار می‌کنند.

تمام خطوط هوایی نیپون و ژاپن ایرلاینز حدود ۳۰ پرواز داخلی را لغو کردند.

طبق گزارش آژانس هواشناسی، تا عصر روز دوشنبه، مائه باشی در استان گانما با ۱۱ سانتی‌متر بیشترین میزان بارش برف را ثبت کرد، در حالی که مرکز توکیو و شهر سایتما هر کدام ۸ سانتی‌متر باریدند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا