جامعه

بازداشت سرشبکه اغتشاشات در کرمان

رئیس دادگستری کرمان خبر داد؛

کرمان – رئیس دادگستری کرمان از دستگیری سرشبکه اغتشاشات در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌السلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری کرمان گفت: در پی اقدامات منسجم اطلاعاتی و فنی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان، یکی از سرشبکه‌های اصلی تحریک‌کننده اغتشاشات که به صورت مسلحانه با ایجاد شبکه قصد ایجاد ناآرامی با هدف ایجاد اغتشاش در کرمان را داشت دستگیر شد.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی و در یک عملیات و با دستور مقام قضائی متهم در مخفیگاهش در یکی از شهرستان‌های استان کرمان دستگیر شد و چندین سلاح گرم و سرد به همراه مقادیری مهمات جنگی از محل مخفیگاه این فرد کشف و ضبط شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: تحقیقات اطلاعاتی بیانگر آن است متهم به صورت گسترده با معاندان جمهوری اسلامی، سرکردگان اغتشاشات و اعتراضات مسلحانه سال گذشته و برخی مدیران رسانه‌های تروریستی خارج نشین و سران منتسب به سلطنت طلبان در بیرون از کشور ارتباط و به صورت گسترده در فضای مجازی درباره تشویش اذهان عمومی و تبلیغ علیه نظام فعالیت داشته است.

وی با هشدار جدی به کسانی که قصد برهم زدن نظم و امنیت شهروندان را دارند، اعلام کرد: مرتبطان دیگر این پرونده نیز تحت رصد اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) هستند و دستگاه قضائی و اطلاعاتی استان کرمان تا زمان دستگیری تمام اعضای این باند به تلاش خود ادامه می‌دهد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا