جامعه

بازرس سازمان بازرسی از پایانه مسافربری جنوب و غرب بازدید کرد

در پی دستور ذبیح‌الله خدائیان؛

بازرس کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی کل کشور در رأس یک هیئت بازرسی به صورت سرزده از پایانه مسافربری جنوب و غرب تهران در راستای دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور بازدید کرد.

به خبرگزاری مهر، در پی دستور ذبیح‌الله خدائیان، مهدی خنجری بازرس کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی کل کشور در رأس یک هیئت بازرسی، ضمن بازدید از پایانه مسافربری جنوب و غرب تهران، مشکلات این دو پایانه و سیستم حمل و نقل عمومی بین شهری را بررسی کرد.

در این بازدید که داریوش باقرجوان مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران و مسئولان ترمینال جنوب و غرب تهران نامبرده را همراهی کردند، موضوع نارضایتی مردم از نبود و کمبود بلیت برای برخی شهرها بررسی شد.

بازرس کل امور راه و شهرسازی در گفت‌وگوی چهره به چهره با مسافران مشکلات آنان را شنید و در مواردی توصیه‌هایی ارائه کرد.

همچنین طی نشستی با حضور رئیس و نایب رئیس کانون انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل و نقل مسافری، نمایندگان اتحادیه و صنف اتوبوسرانی بین شهری و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مدیران تعاونی مسافری، مشکلات سیستم حمل و نقل عمومی بین شهری بررسی شد.

کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری، نارضایتی رانندگان از نرخ‌های دستوری مصوب، مسافرگیری اتوبوس‌ها در خارج از ترمینال، چارتری وسایل نقلیه عمومی توسط شرکت‌ها، کارخانجات صنعتی، نفتی، پتروشیمی، دوگانگی در مدیریت پایانه‌های مسافربری فیمابین سازمان راهداری و شهرداری‌ها و نتیجتاً بهم ریختگی و آسیب به کیفیت خدمات دهی عمومی، مقررات و مصوبات سختگیر وزارت صمت، بانک مرکزی، سازمان محیط زیست در خصوص واردات ناوگان اتوبوس جاده‌ای عدم تخصیص یارانه و هیچ گونه بسته حمایتی از ناوگان حمل و نقل عمومی به رغم نرخ گذاری تکلیفی و…، از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا