جامعه

بازگشت یک بلوار در منطقه ۲ به عرصه فضاهای شهری پس از ۱۷ سال

لطفی خبر داد؛

به دنبال تکمیل و بهره برداری از دو ایستگاه میدان صنعت و شهید دادمان در خط ۷ مترو تهران یک بلوار در منطقه ۲ تهران پس از ۱۷ سال به عرصه فضاهای شهری بازگشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، یاشار لطفی مجری خط ۷ مترو تهران اعلام کرد: بلوار شهید پاک نژاد (از میدان صنعت تا بلوار شهید دادمان) به دلیل قرار گرفتن در مسیر پروژه ایستگاه‌های قطعه شمالی خط ۷ و همچنین وجود کارگاه‌های ساختمانی متعدد در طول این مسیر ۱۵۰۰ متری، بیش از ۱۷ سال بود که کارکرد اصلی خود را از دست داده بود.

وی افزود: هر چند در طول این مدت، بارها سعی شد تا با کوچک سازی برخی از کارگاه‌ها، تا حد امکان از مشکلات ترافیکی ایجاد شده برای تردد وسایل نقلیه شهروندان کاسته شود اما به هر حال بخش‌هایی از این مسیر، به دلیل عدم تکمیل ایستگاههای محدوده شمالی خط ۷ مترو، همواره درگیر کارگاه‌های عمرانی بوده و عملاً مسدود شده بود.

مجری خط ۷ در ادامه گفت: در راستای تحقق هدف احیای معابر و مناطق درگیر با کارگاه‌های عمرانی سطح شهر و بازگشت آنها به عرصه فضاهای شهری، عملیات جمع آوری کارگاه محدوده میدان کتاب نیز تا چند هفته آینده به سرانجام رسیده و عرصه آزاد شده تحویل شهرداری منطقه ۲ خواهد شد.

لطفی در پایان صحبت‌های خود ضمن عذرخواهی از شهروندانی که با مشکلات ترافیکی محدوده بلوار شهید پاک نژاد طی یک دهه اخیر مواجه بوده اند، اظهار امیدواری کرد با بازگشایی بلوار مذکور، جریان تردد خودروها در معابر منطقه به نوبه خود سامان یافته و رفت و آمد وسایل نقلیه از طریق بلوار پاک نژاد باعث تعادل بار ترافیکی در خیابان‌های اطراف آن شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا