جامعه

باغ پرندگان مشهد پلمپ شد


مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: مجموعه باغ پرندگان مشهد با دستور مقام قضایی به علت تخلفات متعدد پلمپ شد.

به گزارش خبرنگار محیط‌زیست خبرگزاری فارس به نقل از سازمان حفاظت محیط‌زیست،مهدی اله‌پور مدیرکل حفاظت محیط‌زیست خراسان رضوی گفت: باغ پرندگان مشهد بدلیل تخلفات متعدد و رعایت ننمودن ضوابط زیست‌محیطی و نگهداری حیوانات در شرایط نامناسب و نامطلوب که استانداردهای آن رعایت نمی شد، پلمپ شد.

وی در خصوص جزئیات پلمپ این مجموعه در مشهد افزود: باغ پرندگان مشهد چندین سال است که در مشهد فعالیت دارد، کارشناسان حفاظت محیط‌زیست استان  طی چندین مرحله اخطاریه‌های متعددی  جهت رعایت ننمودن دستورالعمل‌های زیست‌محیطی و نگهداری نامناسب و نامطلوب گونه‌های موجود به مسئولین باغ ابلاغ کرده بودند و مهلت جهت رفع نواقص و بهبود شرایط بهداشتی و انجام تعهدات به این مجموعه داده شد.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست خراسان رضوی ادامه داد: اما متأسفانه بدلیل عدم اقدام و اصلاح شرایط موجود توسط متولیان باغ پرندگان مشهد تصمیم به پلمپ این مجموعه گرفته شد و روز قبل این اقدام صورت پذیرفت.

مهدی اله‌پور گفت: پلمپ این مجموعه در راستای محافظت از جان پرندگان این مجموعه می باشد، و در صورت اصلاح و رفع مشکلات و موارد مندرج در دستورالعمل ها و ضوابط فنی محیط زیست، امکان بازگشایی مجموعه قابل بررسی خواهد بود.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا