جامعه

بانوان سرپرست خانوار کمیته امداد الگوی توانمندی و استقلال اقتصادی

فلاحیان مطرح کرد؛

معاون بررسی‌های راهبردی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: بانوان سرپرست خانوار کمیته امداد الگوی توانمندی و استقلال اقتصادی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، معصومه فلاحیان با بازدید از غرفه تولیدات مددجویان کمیته امداد در جشنواره خیریه انجمن دیپلماتیک بانوان اظهار کرد: زنان سرپرست خانواده و بانوانی که تحت پوشش کمیته امداد هستند، توانایی ویژه و خاصی دارند که شاید در افراد عادی و برخوردار جامعه کمتر شاهد باشیم.

وی یکی از این ویژگی‌های زنان سرپرست خانوار را عزم جدی و پشتکار بالا دانست و گفت: این بانوان پس از توانمندسازی، می‌توانند علاوه بر خانواده خود، در جامعه هم اثرگذار باشند.

معاون بررسی‌های راهبردی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده ادامه داد: علاوه بر این با حمایت و بروز استعدادها، این بانوان می‌تواند با عدم وابستگی به نهادهای حمایتی، به الگوی ایجاد استقلال اقتصادی تبدیل شوند.

وی خاطرنشان کرد: با ارائه تولیدات و محصولات مددجویان، می‌توانیم تصویر زنی که تحت پوشش کمیته امداد است را با تمامی استعدادها و دستاوردهایش به کل دنیا نشان دهیم.

فلاحیان اضافه کرد: مددجویان کمیته امداد بانوانی هستند که با کمک‌های اندک، گام‌های مؤثر برای خود و برای جامعه بر می‌دارند و از این کمک در جهت خودکفایی خود استفاده خواهند کرد.

معاون بررسی‌های راهبردی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده تاکید کرد: در جشنواره خیریه انجمن دیپلماتیک بانوان، زنانی را به عنوان نمونه به دیگر کشورهای دنیا معرفی می‌کنیم که نشان می‌دهد حتی در اقشار آسیب‌پذیر چه توانایی زیادی وجود دارد و چه میزان خلاقیت در این قشر وجود دارد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا