جامعه

با فراهم شدن زیر ساخت‌ها سفری ایمن و آسان برای زائران مهیا شد

پور زارع خبر داد؛

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با فراهم‌شدن زیرساخت‌ها و هماهنگی‌های لازم سفری ایمن، آسان و ارزان برای زائران مهیا شد به صورتی که این خدمت‌رسانی کام زائران را شیرین کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عیسی زارع پور در قرارگاه اربعین (ارتباط ویدئوکنفرانسی با مرزهای شش گانه) ضمن عرض خدا قوت و خسته نباشید به همکاران انتظامی در مرزها گفت: خدمتگزاری به زائران سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توفیق بزرگی است که نصیب شما عزیزان شده ان شاء الله برکت این خدمتگزاری‌های صادقانه ذخیره دنیا و آخرت شما شود.

وی با بیان اینکه خداوند متعال را شاکر هستیم که امروز از نزدیک شاهد مجاهدت‌های فناورانه شما بودیم، ادامه داد: انصافاً بایستی به مجموعه فراجا به واسطه فراهم کردن تمامی زیرساخت‌های لازم در راستای تسهیل و تردد زائران و همچنین بهره بردن از فناوری نوین (اشاره به راه اندازی اپلیکیشن پلیس من، صدور گذرنامه و …) خدا قوت گفت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه مردم و زائران عزیز حتماً قدردان خدمت رسانی شبانه روزی شما عزیزان هستند، تصریح کرد: بحمدالله امسال با اقداماتی که طی مدت‌ها صورت گرفته هماهنگی بی نظیری را بین ۲ کشور ایران و عراق شاهد بودیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه تمامی اقدامات مجموعه انتظامی کشور در راستای اجرایی شدن تأکیدات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز “مدظله‌العالی” بود، عنوان کرد: با فراهم شدن زیرساخت‌ها و هماهنگی‌های لازم سفری ایمن، آسان و ارزان برای زائران عزیز مهیا شد به گونه‌ای که این خدمت رسانی کام زائران را شیرین کرد و خدمت رسانی صادقانه و مجاهدت‌های پلیس در این ایام برای مردم جلوه پیدا کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اقدامات این وزارتخانه نیز اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های فراوانی که صورت گرفت بحمدالله تمامی زیرساخت‌ها فراهم شد، سعی کردیم هزینه‌ها را (دسترسی به شبکه‌های اجتماعی داخلی، سیم کارت‌ها و …) برای زائران کاهش دهیم و کیفیت خدمت رسانی را بالا ببریم.

وی با بیان اینکه مجموعه فراجا با انجام اقدامات مطلوب کارنامه درخشانی داشتند، تصریح کرد: بهره بردن از فناوری نوین جلوه‌ای از خدمت رسانی مطلوب به زائران عزیز بود ان شاء الله این گونه خدمت رسانی‌ها استمرار داشته باشد، بهره بردن از فناوری نوین زندگی را برای مردم تسهیل می‌کند و در نهایت منجر به رضایتمندی آنها می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا