جامعه

برای سازمان‌های مردم نهاد فرش قرمز پهن کرده‌ایم

معاون سازمان حفاظت محیط زیست:

معاون سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اعتقاد و باور ما، تحقق محیط زیست مردم پایه است زیرا بدون حضور مردم، نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم همچنین برای سازمان‌های مردم نهاد فرش قرمز پهن کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری مهر، نورالله مرادی اظهارداشت: گفتگو با اعضای سازمان‌های مردم نهاد در راستای اصلاح اشکالات و هم افزایی صورت می‌گیرد و تداوم دارد.

مرادی با بیان اینکه در معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی بیشترین زمان را به سازمان‌های مردم نهاد اختصاص دادیم افزود: فعالان عرضه حفاظت از محیط زیست از گرانبهاترین گوهر وجودیشان که عمر و زمان است در مسیر ارتقای شاخص‌های محیط زیست هزینه می‌کنند و افراد خاصی هستند که کار داوطلبانه را در راستای منافع عمومی انتخاب کرده اند که در مقابل باید برای شنیدن حرف‌ها و انجام خواسته‌هایشان وقت ویژه ای صرف کرد.

وی تاکید کرد: تحت هیچ شرایطی قصد سو استفاده از سازمان‌های مردم نهاد و استفاده تزئینی را نداریم و از تمامی ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

مرادی با بیان اینکه سابقه کنشگری فعالان محیط زیستی در همکاری آنها با سازمان حفاظت محیط زیست مؤثر است بیان کرد: برگزاری نشست‌های مداوم برای پیشبرد اهداف محیط زیستی مؤثر خواهد بود.

وی گزارش کار روشن، دقیق و شفاف را از روندهای مهم دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: برای همه سازمان‌های مردم نهاد محیط زیستی فرش قرمز پهن کرده ایم و از همکاری با آنها استقبال می‌کنیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا