جامعه

برنامه پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح برگزار می شود

با محوریت فضای مجازی؛

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: برنامه پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح با موضوع بررسی جرائم نوپدید با محوریت فضای مجازی و سایبر به منظور کاهش آسیب‌های فضای مجازی اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان قضائی نیروهای مسلح، حجت الاسلام والمسلمین احمد پورخاقان در دیدار با فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به بیانات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) درباره اهمیت جایگاه سازمان قضائی نیروهای مسلح که فرمودند «سازمان قضائی نیروهای مسلح بایستی با اقتدار و البته حکیمانه کارش را پیش ببرد» افزود: این دیدگاه معظم له به خاطر اهمیت نیروهای مسلح است زیرا آنها ضامن اقتدار کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه صیانت و پیشگیری از وقوع جرم از دیدگاه معظم له در سازمان قضائی نیروهای مسلح اولویت کاری است اضافه کرد: جرایم در نیروهای مسلح البته اندک است اما وقوع همین اندک نیز زیبنده و قابل قبول نیست.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح اظهار داشت: به لطف خدا نیروهای مسلح ما در بین نیروهای مسلح کل دنیا می‌درخشند و طبق نظر سنجی از مردم درباره میزان رضایتمندی آنها از عملکرد دستگاه‌های مختلف، نیروهای مسلح دارای رتبه دوم در کشور هستند و این نشان از اطمینان و اعتماد مردم به نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به جایگاه سپاه در قانون اساسی و فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری خاطر کرد: این نیروی قدرتمند و مردمی برآمده از متن انقلاب و حافظ اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف است.

سردار سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این دیدار با بیان اینکه سازمان قضائی نیروهای مسلح نهادی پاکیزه، درخشنده در قوه قضائیه و جمع صالحان است گفت: سازمان قضائی نیروهای مسلح الگو و مدل بسیار خوبی برای سیستم قضائی کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت اقدامات خوبِ پیشگیرانه سازمان قضائی در صیانت از نیروهای مسلح تصریح کرد: برنامه‌های پیشگیری از وقوع جرم از اهمیت دو چندان برخوردار است.

وی با بیان خصوصیات اخلاقی سردار شهید سلیمانی گفت: یکی از عواملی که سردار سلیمانی را عزیز و مردم پسند کرد، تواضع و فروتنی ایشان در عین اقتدار بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: ارزش نیروهای مسلح در جامعه به همین پاک بودن آنها است چون آنها مظهر قدرت نظام اسلامی هستند و فروتنی و تواضع در هنگام قوی و مقتدر بودن معنا پیدا می‌کند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا