جامعه

برکت حضور ایثارگران تبدیل به اقتدار ایران اسلامی شده است


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برکات حضور و جانفشانی ایثارگران، خانواده شهدا و جانبازان امروز تبدیل به اقتدار ایران اسلامی شده است.

به گزارش گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، سیدصولت مرتضوی،وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در نشست با مشاوران وزرا در امور ایثارگران با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اهمیت نقش دفاع مقدس در تاریخ ایران اسلامی، اظهار داشت: مقوله ایثار، شهادت و مقاومت در گفتمان انقلاب اسلامی ریشه‌دار است.

وی با بیان این‌که این فرهنگ با نشان جمهوری اسلامی ایران فراتر از مرزها مورد استقبال همه آزادی‌خواهان جهان است، تأکید کرد: برای این راهبرد و مسیر افتخارآفرین باید همگی مدیون شهدا و خانواده ایثارگران باشیم.

مرتضوی اظهار داشت: حماسه ایثارگران در دوران دفاع مقدس و سال‌های پس از آن سبب شد گفتمان جغرافیای سیاسی در جهان بازتعریف شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نقش جامعه ایثارگری کشور در ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت، بیان کرد: مکتب‌دار این راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که سبب تجلی عشق به شهادت شد.

وی با تأکید بر این‌که ملت‌های آزادی‌خواه جهان، جمهوری اسلامی ایران را مقتدای خود می‌دانند، گفت: حفظ این دستاوردها نیازمند جهاد تبیین و عمل به فرامین مقام معظم رهبری است.

مرتضوی افزود: برکات حضور و جانفشانی ایثارگران، امروز تبدیل به اقتدار ایران اسلامی شده است و این باید ترویج یابد.

وزیر کار با بیان این‌که امروز کشورهای همسایه اقتدار ایران اسلامی را برای خود امنیت‌بخش می‌دانند، گفت: طرف مقابل در شرایط کنونی جز مذاکره برابر، هیچ گزینه‌ای روی میز ندارد و این به برکت خون شهداست.

وی اظهار داشت: برای خدمت به جامعه ایثارگران، خانواده شهدا و جانبازان نباید از هیچ تلاشی فروگذار کرد و این مهم باید در همه سطوح وزارتخانه نمود داشته باشد.

در ابتدای این نشست جمعی از مشاوران وزرا در امور ایثارگران به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در حوزه‌های مرتبط با ایثارگران و خانواده شهدا پرداختند.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا