جامعه

برگزاری رویداد ایده‌پردازی «تهران‌دخت» آغاز شد

با هدف کنش‌گری فعال و مؤثر دختران؛

برگزاری رویداد ایده‌پردازی «تهران‌دخت» ویژه فعالان حوزه نوجوان آغاز شد و تا 20 خرداد ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با فرا رسیدن ایام ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، رویداد تهران‌دخت با مشارکت اداره کل زنان و خانواده شهرداری تهران، مؤسسه فرهنگی و هنری تبیان نور و نهادهای حامی با هدف ایده‌پردازی در راستای هم‌افزایی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های فعال مردمی و گروه‌های فعال در حوزه نوجوانان به منظور ارائه متمرکز راه‌حل برای کنش‌گری فعال و مؤثر دختران نوجوان در حل مسائل شهری فعالیت خود را آغاز کرد.

اهداف اصلی رویداد شامل، ایجاد فهم مشترک از مسئله کنش‌گری فعال و مؤثر دختران نوجوان تهرانی، تمرکز برای ارائه راه‌حل‌های خلاقانه اجتماعی، آموزش فعالان اجتماعی، تجربه‌نگاری و ارائه دستاوردهای فعالان اجتماعی و جمع‌سپاری مسئله کنش‌گری فعال و مؤثر دختران نوجوان تهرانی و استفاده حداکثری از خرد جمعی است.

همچنین ایجاد بانک ایده معتبر برای بهره‌برداری در سطح منطقه‌ای یا ملی و شبکه‌سازی و هم‌افزایی میان فعالان اجتماعی از دیگر اهداف اصلی این رویداد است.

علاقمندان جهت شرکت در این رویداد می‌توانند ایده‌های خود را با محورهای ایده پردازی دختران نوجوان و کار داوطلبانه در سه حوزه کارآفرینی، حفظ محیط زیست شهری، ارتقا کیفیت زندگی در محلات از طریق این لینک https://evnd.co/24Z8v و یا اسکن کیوآرکد زیر به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

گفتنی است پس از ارزیابی اولیه ایده‌ها از صاحبان ایده‌های برتر جهت ارائه کوتاه برای شرکت در رویداد حضوری به منظور تکمیل و ارائه ایده نیز دعوت به عمل خواهد آمد.

همچنین تیم‌های ایده‌پرداز برتر و برگزیده در رویداد پایانی علاوه بر تقدیر ویژه، مورد حمایت نقدی و غیر نقدی نیز قرار خواهند گرفت

لازم به ذکر است مهلت ارسال ایده تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا