جامعه

بسیاری از کلاهبرداری‌ها مبتنی بر اسناد غیر رسمی صورت می‌گیرد

پورخاقان مطرح کرد؛

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: اگر زوایای مختلف حقوقی در نیروهای مسلح ما به خوبی آموزش داده شود قطعا در نگارش هر نوع قراردادی تجدیدنظر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در پنجمین همایش حقوق و قوانین ارتش که صبح امروز (دوشنبه) در دانشگاه افسری خاتم الانبیا (ص) برگزار شد، با بیان اینکه نقش نیروهای مسلح در امنیت کشورمان بی‌بدیل است، اظهار کرد: نیروهای مسلح ما مکتبی، مؤمن و با اقتدار به وظایف خود به خوبی عمل می‌کنند.

حجت الاسلام پورخاقان درباره پنجمین همایش رسته حقوق گفت: آموزش حرف اول را در موضوع حقوق می‌زند و جهل به قانون رافع مسئولیت نیست و همه باید به قانون مکلف باشیم و به موضوع آموزش در قانون صریحاً متذکر شده است.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح به اهمیت آموزش اشاره کرد و افزود: در سایه آموزش می‌توان نیروهای مسلح سالمی داشت و این نشان دهنده اهمیت این موضوع است.

حجت الاسلام پورخاقان به اهمیت موضوع آموزش‌های حقوقی در نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح در آموزش حقوقی پیشگام هستند و مسائل حقوقی باید در نیروهای مسلح همگانی شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از کلاهبرداری‌ها در جامعه مبتنی بر اسناد غیر رسمی صورت می‌گیرد، افزود: اگر زوایای مختلف حقوقی در نیروهای مسلح ما به خوبی آموزش داده شود قطعاً در نگارش هر نوع قراردادی تجدیدنظر می‌شود و این خود در پیشگیری از وقوع هر نوع جرمی مؤثر است.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح به اقدامات مؤثر در زمینه آموزش حقوقی توسط نیروهای مسلح در بین کارکنان اشاره کرد و گفت: دوره آموزش حقوقی توسط سازمان قضائی نیروهای مسلح در سراسر کشور برگزار شد ۷۵ هزار و ۱۹۳ نفر از نیروی‌های ارتش در این دوره‌ها شرکت داشتند و این اقدامات موجب پایین آمدن جرایم در نیروهای مسلح شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا