جامعه

بهرامی: ترک فعل مدیران دوره پنجم شهری را از مراجع نظارتی پیگیری می‌کنیم


معاون شهردار تهران از افتتاح فاز اول پایانه شرق تا 6 ماه آینده خبر داد و گفت: ترک فعل مدیران دوره پنجم شهری را از مراجع نظارتی پیگیری می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس،‌ جلال بهرامی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر از پایانه مسافربری شرق گفت: تا 6 ماه دیگر فاز اول پایانه مسافربری شرق افتتاح می‌شود و در فاز دوم بخشی از ساختمان ها ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه پایانه شرق مشکل حقوقی داشت، گفت: موضوع برطرف شده، پیمانکار قبلی تعیین‌تکلیف و مشاور جدید گرفتیم تا کار به روز شود.

بهرامی در خصوص عقب ماندگی های پایانه شرق گفت: ترک فعل مدیران دوره پنجم مدیریت شهری را از دستگاه‌های نظارتی پیگیری می‌کنیم.

همچنین سیدجعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران هم در ادامه گفت: از سال 96 پایانه شرق با امکانات محدود قابل بهره‌برداری بود.

وی ادامه داد: قرار بود در سال قبل پایانه آماده شود که کار به تأخیر افتاد، اما امسال با اعتباری که پیش‌بینی شده و پیگیری‌های معاونت حمل و نقل ترافیک، کار تعیین‌تکلیف شده و حداکثر تا 6 ماه آینده فاز اول پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته تشکری هاشمی، پروژه پایانه شرق پس‌رفت داشته و کاملا مستند است که به دلیل رها شدن پروژه در چهار سال مدیریت شهری(دوره قبل) این امر رخ داده، نگهداری صورت نگرفته و ابنیه و تأسیسات آسیب جدی دیدند.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا