جامعه

ترافیک امروز روان‌تر بود/ اعلام مسیر جایگزین برای محورهای غربی

سرهنگ رنجبر تشریح کرد؛

کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به تعطیلی برخی مراکز آموزشی شهر تهران و برگزاری کلاس‌ها بصورت مجازی، امروز شاهد حجم کمتر ترافیک در معابر بودیم.

سرهنگ مجید رنجبر در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: با رصدی که از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت در صبح ۴ شنبه ۲ آذر ماه ۱۴۰۱ صورت پذیرفت، شاهد شروع ترافیک صبحگاهی در سطح معابر شهر تهران و روانی بار ترافیکی در این معابر بودیم.

وی افزود: بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح دارای ترافیک است.

وی افزود: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی هستیم.

رنجبر بیان داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و استاد معین و جانبازان از میدان امام رضا (ع)، دارای ترافیک هستند و بزرگراه نواب امروز خلوت و دارای بار ترافیک روان است.

رنجبر افزود: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند و طرح جناغی ها بمنظور نظم بخشی به بزرگراه‌ها در حال اجراست.

وی گفت: محور بزرگراه زین الدین می‌تواند جایگزین مناسبی برای بزرگراه نواب و جلال هم جایگزین مناسبی برای محورهای غربی باشند.

سرهنگ رنجبر گفت: با توجه به تعطیلی برخی مراکز آموزشی شهر تهران و برگزاری کلاس‌ها بصورت مجازی، امروز شاهد حجم کمتر ترافیک در معابر بودیم و پیش بینی می‌شود تا یک ساعت دیگر از این حجم کاسته شود. لذا شهروندانی که قصد تردد در معابر دارند و عجله‌ای برای انجام کارها ندارند می‌توانند از ساعات دیگر اقدام به تردد کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا