جامعه

تشکر سفیر ایران از خدمات رسانی عربستان به حجاج

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان از مسئولان و دستگاه های این کشور در راستای خدمت رسانی به حجاج بیت الله الحرام به ویژه حجاج ایرانی تشکر کرد.

به گزارش خبر گزاری مهر، علیرضا عنایتی سفیر کشورمان در عربستان بعد از بازدیدی که به همراه سرکنسول جمهوری اسلامی در جده و رضایی مدیر عملیات حج تمتع از صحرای عرفات انجام داد گفت: از محل استقرار زائران ایرانی در عرفات بازدید کردیم که بحمدالله با تلاش‌های گسترده‌ای که سازمان حج زیارت و بعثه مقام معظم رهبری انجام داده‌اند همه امور و مسائل به صورت دقیق و منظم پیگیری شده و حجاج ایرانی با راحتی منتقل گشته و در عرفات حضور دارند.

وی افزود: فضای مناسبی را در عرفات شاهدیم و امیدواریم همانطور که اقدامات سازمان به نتیجه منتهی شده در ادامه مسیر هم حجاج ایرانی بتوانند با سهولت و آرامش به اعمال بپردازند و با حجی مقبول و سعی مشکور به کشور بازگردند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان با برشمردن دو نکته مهم در خصوص خدمات رسانی و اهتمام به قوانین گفت: طی سنوات متمادی حجاج ایرانی همیشه از منظم تمرین و با انضباط ترین حاجیان بوده‌اند و در این سال‌ها همواره این انضباط و پایبندی به قوانین و مقررات را شاهد بوده‌ایم.

انضباط حجاج ایرانی همواره زبانزد مسئولان عربستان بوده است.

وی در موضوع دیگر به تلاش‌ها و زحمات و خدمات رسانی عربستان نسبت به حجاج اشاره کرد و افزود: طی سال‌های متمادی شاهد پیشرفت این خدمات هستیم و می‌بینیم که هر ساله بر دامنه خدمات در جهت تسهیل امور حجاج افزوده می‌شود.

عنایتی تصریح کرد: خدمات رسانی و تسهیل امور حجاج موضوعی است که خود مسئولان عربستانی نیز از آن به عنوان افتخار یاد می‌کنند؛ ما نیز از تلاش‌های مسئولان و دستگاه‌های ذیربط جهت خدمت به حجاج بیت الله الحرام به ویژه حجاج ایرانی چه در مشاعر مقدسه، یا منا یا در مکه و مدینه تقدیر و تشکر می‌کنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا