جامعه

تضییع حقوق مردم در واگذاری سهام شهروند با قیمت پایین تر


عضو شورای شهر با اشاره به عدم رعایت قانون مالی و معاملاتی در شهروند، در دوره گذشته ابراز داشت: در آن زمان برند شهروند با ارزش سه میلیارد تومان واگذار شده بود در حالیکه ارزش آن 600 میلیارد تومان گزارش شده است؛ مدیرعامل و هیات مدیره وقت در تضییع حق مردم سهیم هستند.

به گزارش خبرنگار فارس، محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر در قالب تذکری با بیان اینکه در دوره گذشته شعار شفافیت مطرح شد اما روی اتفاقات سرپوش گذاشته شد، گفت: این شفافیت یک شعار بیشتر نبود و در نمونه مشخص آن کیفرخواستی است که از سوی دادسرا برای مدیرعامل سابق فروشگاه های شهروند صادر شده که در حق مردم شهر تهران ظلم شده و باید پیگیری شود.

آخوندی به عدم رعایت قانون مالی و معاملاتی در فروشگاه شهروند اشاره کرد و ابراز داشت: در آن زمان برند شهروند با ارزش سه میلیارد تومان واگذار شده بود در حالیکه ارزش آن 600 میلیارد تومان گزارش شده است؛ مدیرعامل و هیات مدیره وقت در تضییع حق مردم سهیم هستند.
وی افزود: از شهردار تهران می خواهم اقامه دعوا علیه مسئولین وقت را انجام دهد و نسبت به تغییر برخی مدیران این مجموعه اقدام کند.

انتهای پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا