جامعه

تعریض بزرگراه امام علی (ع) در محدوده منطقه ۸

به‌منظور رفع مشکل ترافیکی انجام شد؛

شهردار منطقه ۸ از رفع مشکل ترافیکی در محدوده شهرداری این منطقه با تعریض و افزوده شدن یک خط در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه تنهایی از رفع مشکل ترافیکی در محدوده شهرداری منطقه ۸ با تعریض و افزوده شدن یک خط در مسیر جنوب به شمال اتوبان بزرگراه امام علی (ع) خبر داد و گفت: بزرگراه امام علی (ع) یکی از طولانی‌ترین بزرگراه‌های تهران و بزرگ‌ترین گذر پرسرعت شمالی جنوبی پایتخت است.

شهردار منطقه ۸ افزود: با توجه به اینکه که روزانه حجم زیادی از تردد خودرویی از مسیر جنوب به شمال و بالعکس در این بزرگراه در جریان است، در مسیر جنوب به شمال در محدوده منطقه ۸، شاهد ترافیک و پس زدگی بار ترافیک در حدفاصل دسترسی‌های مدنی تا جانبازان بودیم.

وی ادامه داد: با بررسی‌های انجام شده در حوزه ترافیک در گام اول حدود ۱۲۰ سانتیمتر در ۸۰۰ متر طول پل آغاز تا پل جانبازان در این محدوده تعریض صورت پذیرفت.

تنهایی تصریح کرد: در ادامه اقدامات ترافیکی شهرداری منطقه ۸ و با توجه به اینکه در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ بار ترافیکی کمتری را در این بزرگراه داشتیم، یک متر دیگر به عرض این بزرگراه در محدوده بیان شده افزوده شد.

شهردار منطقه ۸ در پایان گفت: با اتمام و تعریض این پروژه علاوه بر افزوده شدن یک خط (حدود ۲/۲۰ سانتیمتر) به اتوبان بزرگراه امام علی حدفاصل دسترسی مدنی تا جانبازان، امکان‌احداث ایستگاه بی‌آرتی در سال جدید برای شهروندان فراهم و گره ترافیکی این محدوده برطرف شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا