جامعه

تمهیدات پلیس راهور برای بازی فوتبال ایران و ازبکستان

سرهنگ کشیر اعلام کرد؛

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن اعلام تمهیدات بازی فوتبال ایران و ازبکستان گفت: شهروندان از تردد با موتورسیکلت در بزرگراه‌های منتهی به محل برگزاری مسابقه خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، تمهیدات بازی ایران و ازبکستان را اعلام کرد.

وی در خصوص این خبر گفت: پلیس راهور تهران بزرگ همانند تمام مسابقات فوتبال، برای این مسابقه نیز تدابیر ویژه ترافیکی اتخاذ کرده است و از ساعت‌ها قبل از آغاز این بازی در اطراف معابر منتهی به استادیوم عوامل پلیس راهور تهران بزرگ حضور دارند و مشغول روان سازی ترافیک و تأمین امنیت عبور و مرور می‌باشند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: به شهروندان گرامی توصیه می‌گردد حتماً از وسایل نقلیه عمومی مانند مترو جهت رفتن به استادیوم استفاده کرده و از تردد با موتورسیکلت در بزرگراه‌های منتهی به این محل جدا خودداری نمایند.

وی ادامه داد: تماشاگران گرامی که قصد تردد با خودروی شخصی را نیز دارند حتماً جهت مدیریت ترافیک، زودتر از شروع بازی در استادیوم حاضر و خودروهای خود را در پارکینگ‌هایی که به همین منظور تعبیه شده است پارک نمائید.

سرهنگ کشیر افزود: رانندگان از توقف در حاشیه معابر و از حرکت با دنده عقب به دلیل دید کم رانندگان در ساعات تاریکی هوا در این معابر جدا خودداری نمایند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: عابرین پیاده نیز با توجه به تاریکی معابر از پوشیدن لباس‌های تیره که منجر به عدم دید رانندگان نسبت به آنها می‌شود پرهیز کرده و سعی نمایند از لباس تیره جهت رفتن به استادیوم استفاده نمایند.

وی به لحظه خروج تماشاگران از استادیوم و ازدحام این لحظه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه حجم وسیعی از تماشاگران بلافاصله بعد از مسابقه فوتبال از استادیوم و پارکینگ‌ها خارج می‌شوند توصیه می‌گردد که با صبر و حوصله بیشتری اقدام به خروج نمایند و مراقب تردد عابرین پیاده بویژه افراد پیر و ناتوان و کودکان باشند.

سرهنگ کشیر گفت: رانندگان هنگام خروج از محل استادیوم سرعت و سبقت نداشته باشند و هیجانات خود را در بزرگراه‌ها و خیابان‌ها به واسطه نتیجه این بازی تخلیه نکرده و با این تخلف جان خود و دیگر کاربران ترافیکی را به مخاطره نیندازند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا