جامعه

جزییات کشف ۷۰ کیلو تریاک در محورهای مواصلاتی پایتخت

سرهنگ باباپور خبر داد؛

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری قاچاقچی سابقه دار در حومه شهر تهران خبر داد و گفت: با تلاش ماموران از خودرو متهم ۷۰ کیلو تریاک کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین باباپور رئیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد روانگردان توسط یکی از مواد فروشان سابقه دار رسیدگی به موضوع به سرعت در دستور کار مأموران پایگاه دوم این پلیس قرار گرفت که در ادامه با رصد شبانه روزی دامنه فعالیت متهم مشخص شد، نامبرده به تازگی مقادیر قابل توجه‌ای مواد روانگردان را از یکی از استان‌های جنوبی کشور تهیه و قصد توزیع آن را در پایتخت دارد.

سرهنگ باباپور ادامه داد: به دنبال این موضوع با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی زمان و مکان حرکت متهم مشخص و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری وی آغاز شد.

سرهنگ باباپور افزود: در ادامه تیم‌های عملیاتی پلیس ضمن هماهنگی قضائی پس از چندین ساعت رصد و بررسی و گشت زنی نامحسوس در محورهای مواصلاتی پایتخت موفق شدند متهم را در حالی که با یک دستگاه تریلر کشنده طی مسیر می‌کرد در اقدامی غافلگیرانه متوقف و در بازرسی از خودرو ۷۰ کیلو تریاک کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی پلیس بدون شک برخورد جدی با توزیع کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر بوده و هست و پلیس پایش و رصد لحظه به لحظه محورهای مواصلاتی پایتخت را به عنوان یک مأموریت اولویت دار با جدیت در دستور کار خود قرار داده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا