جامعه

جشن گلریزان برای آزادی زندانیان استان سمنان در حال برگزاری است

مدیرکل زندان های استان سمنان:

سمنان- مدیرکل زندان های استان سمنان بابیان اینکه جشن گلریزان برای آزادی زندانیان در حال برگزاری است، گفت: این مراسم برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در ایام ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امید کهربایی عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه جشن گلریزان برای آزادی زندانیان استان سمنان در حال برگزاری است، ابراز داشت: این مراسم همه ساله به منظور آزادی زندانیان جرایم غیر عمد طی ایام ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه این زندانیان گاهاً به دلیل خطا و اشتباه لحظه‌ای و غفلت در بند میله‌ها قرار گرفتند، افزود: با کمک خیران برای آزادی زندانیان پرداخت دیه حوادث رانندگی، مهریه، نفقه، چک برگشتی و حوادث کارگاهی تلاش می‌شود.

مدیرکل زندان‌های استان سمنان با بیان اینکه هدف از برگزاری این گونه مراسم‌ها جلوگیری از ورود آسیب‌های اجتماعی به خانواده‌های زندانیان جرایم غیرعمد است، ابراز داشت: با همراهی خیران و تلاش مددکاران می‌کوشیم تا رضایت شاکیان جلب و از شکایت خود صرف نظر کنند تا یک زندگی مجدد جریان یابد.

کهربایی ضمن بیان اینکه ستاد دیه استان سمنان جز استان‌های نخست در کشور پیرامون جشن گلریزان و آزادی زندانیان است به نحوی که با تلاش همین ستاد محکومان کمتر از ۱۰۰ میلیون بدهی همگی آزاد شدند، تصریح کرد: این جشن برای شهرهای سمنان، دامغان، شاهرود و گرمسار در حال برگزاری است.

وی ضمن بیان اینکه جشن گلریزان از بیست و یکم فروردین ماه آغاز و تا بیست و هشتم همین ماه جاری ادامه دارد، افزود: اطلاعیه زمان و مکان جشن از سوی ستاد دیه اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا