جامعه

جلوگیری از تضییع ۴۰۰ میلیارد ریال حقوق عمومی پس از ۱۲ سال

شهردار منطقه ۱۱ تهران خبر داد؛

شهردار منطقه ۱۱ از جلوگیری از تضییع بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال حقوق عمومی خبر داد و گفت: در راستای تأمین حقوق عامه، با جدیت و حساسیت و هوشمندی مانع از تضییع منافع شهروندان خواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد موسوی گفت: در دعوی شهرداری و ورثه‌ای که ۲۶ سال پیش ملکی را به این سازمان واگذار کرده بودند، اداره حقوقی شهرداری منطقه ۱۱ با دفاع در مراجع قضائی، موفق به جلوگیری از تضییع بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال حقوق عمومی شد.

وی افزود: در موضوع ملکی شهرداری منطقه ۱۱ در محدوده تهرانسر مربوط به دعوی ورثه شخص معین در خصوص شش دانگ عرصه و اعیان نه باب مغازه که در سال ۷۵ به این منطقه واگذار شده بود؛ با تلاش و پیگیری‌های مجدانه اداره حقوقی این منطقه، ادعای ورثه رد شد و از تضییع ۴۰ میلیارد تومان از حقوق عمومی پس از ۱۲ سال جلوگیری بعمل آمد.

وی خاطر نشان کرد: ورثه شخصی معین که در سال ۷۵ در طرح والعادیات، املاک را به شهرداری واگذار کرده بود؛ پس از فوت مرحوم از سال ۱۳۸۹ با شکایت‌های متعدد، دعاوی مختلفی با عناوین: الزام به تنظیم سند، الزام به تفکیک زمین با احتساب خسارات قانونی، الزام به انتقال رسمی ملک، مطالبه خسارت و…، نمودند که در نهایت در سال ۱۴۰۱ پنج نوبت دعاوی مختلف ایشان با مستندات موجود برای حقوق شهر و مردم توسط اداره حقوقی این منطقه به نفع شهرداری به اتمام رسید و از تضییع ۴۰ میلیارد تومان حقوق عمومی جلوگیری شد.

موسوی تاکید کرد: ضمن همکاری با مراجع قضائی و نهادهای نظارتی، در راستای تأمین حقوق عامه، با جدیت و حساسیت و هوشمندی مانع از تضییع منافع شهروندان خواهیم شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا