جامعه

حدنگاری ۸۰ درصدی اراضی کشاورزی تا پایان سال

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مطرح کرد؛

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: رسیدن به مرز ۸۰ درصدی حدنگاری اراضی کشاورزی تا پایان سال جاری هدفی دست یافتنی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در شصتمین جلسه شورای عالی تحول و تعالی این سازمان گفت: در دور جدید سفرها استانی و بازدیدهای میدانی، با توجه به پایش عملکردها و پیگیری‌های لازم جهت عملیاتی شدن مصوبات سفرهای قبلی، حتماً شاهد ارتقا عملکرد ادارات ثبت اسناد و املاک و تغییرات محسوسی در پیشرفت برنامه‌های تحولی خواهیم بود و امیدواریم با انتصابات جدید و بهره‌گیری از مدیران جوان و جهادی روند تحولات این سازمان شتاب بیشتری بگیرد.

وی افزود: رسیدن به مرز ۸۰ درصدی حدنگاری اراضی کشاورزی تا پایان سال جاری هدفی دست یافتنی است که با اقدامات جهادی و تدابیر و همکاری‌های لازم از سوی دستگاه‌های متولی محقق خواهد شد.

در این جلسه همچنین گزارشی از آخرین وضعیت سامانه حدنگاری اراضی کشاورزی (سحاک) از سوی معاون توسعه فناوری و خدمات الکترونیک ثبتی و مدیران کل کاداستر و مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان ثبت ارائه و عملکرد استان‌ها در این خصوص مورد بررسی قرارگرفت.

در شصتمین جلسه شورای عالی تحول و تعالی سازمان ثبت همچنین مدیرکل جدید ساختار و بهبود فرآیندها و مدیران کل استان‌های فارس و کرمان معرفی شدند.

بر این اساس طی احکام جداگانه‌ای از سوی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، “سید علی سروش اول” به عنوان مدیرکل ساختار و بهبود فرآیندهای سازمان ثبت و “غلامرضا کیانی” و ” سید مهدی هاشمی” به ترتیب به عنوان مدیران کل جدید ثبت اسناد و املاک استان‌های فارس و کرمان منصوب و معرفی شدند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا