جامعه

«خانواده» محور برنامه هفتم توسعه است

مسئول شبکه زنان دانشمند جهان اسلام:

مهدیشهر- مسئول شبکه زنان دانشمند جهان اسلام، با بیان اینکه «خانواده» محور برنامه هفتم توسعه است، گفت: والدین مهم‌ترین عامل در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، طیبه ماهرو زاده پیش از ظهر پنجشنبه در اولین سلسله نشست‌های ایمان و امید ویژه جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سالن همایش مجتمع شهید کلاهدوز شهمیرزاد، ضمن اشاره به ضرورت‌های تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، ابراز کرد: آموزش و پرورش به خصوص در ادوار گذشته به خوبی در این زمینه کار نکرده است.

وی انقلاب در آموزش و پرورش را یک نیاز دانست و تصریح کرد: می‌بایست اصلاح و بهبود عملکرد و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب رویکردهای این تغییرات بنیادین در نظام آموزش و پرورش ما باشد.

مسئول شبکه زنان دانشمند جهان اسلام، با بیان اینکه خانواده محور برنامه هفتم توسعه است، گفت: والدین مهم‌ترین عامل در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی هستند لذا همه والدین ما باید احساس مسئولیت داشته باشند.

ماهرو زاده با بیان اینکه مهمترین رابطه در خانواده رابطه عاطفی است در نتیجه به لحاظ عطفی و روانی شرایط حاکم بر خانواده بسیار اهمیت دارد، گفت: رسانه‌ها در کنار والدین و آموزش و پرورش سومین رکن تأثیرگذار بر اندیشه‌های جوانان است.

وی هدف دشمنان از تولید فیلم‌ها و محتواهای ماهواره‌ای را قبح زدایی از محرمات دانست و تاکید کرد: دشمنان با تولیدات ماهواره‌ای بنیان خانواده‌ها را هدف قرار داده‌اند.

به گزارش مهر، اولین سلسله نشست‌های ایمان و امید ویژه جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سالن همایش مجتمع شهید کلاهدوز شهمیرزاد به مدت سه روز برگزار و امروز اختتامیه آن خواهد بود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا