جامعه

خطبه غدیر در سراسر مسیر مهمونی ۱۰ کیلومتری

مسئول تبلیغات شهری مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر مطرح کرد

مسئول تبلیغات شهری مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر گفت: فضاسازی جشن غدیر با خطبه های غدیر و آیات مربوط به امیرالمومنین انجام می شود.

ساعد مجدی‌نسب مسئول تبلیغات شهری و فضاسازی مسیر جشن ده کیلومتری عید غدیر در گفت و گو با خبرنگار مهر، گفت: امسال مسیر مهمانی غدیر بیشتر شده است و از خیابان آزادی تا خیابان دماوند تقاطع امام علی در نظر گرفته شده است و یکسری فرعی‌هایی وجود دارد که متنهی به مسیر اصلی می‌شود آنها هم جزو جشن حساب می‌شوند و موکب هایی داخل آنها قرار دارد.

وی افزود: برای فضا سازی شهری حدود ۲۰۰ عدد پرچم برای مسیر تدارک دیده‌ایم و همچنین این فضاسازی مسیر با خطبه‌های غدیر انجام می‌شود و برای کودکان تبلیغات متنوعی از جمله تبلیغات شهری طراحی شده است.

مجدی‌نسب اظهار داشت: در مهمانی ۱۰ کیلومتری امسال حدود ۲۰۰ عدد سازه‌ پرتابل در بحث‌های محتوایی مثل غدیر و آیات قرآنی که مرتبط با غدیر است درست شده است. فضاسازی با ریسه‌های پرچم و ریسه‌های لامپی در طول مسیر قرار می‌گیرد. همچنین برای کودکان استیج‌های متنوعی رو فضاسازی کرده‌ایم.

مسئول تبلیغات شهری مهمانی ۱۰ کیلومتری گفت: تفاوت فضاسازی شهری امسال و سال پیش در مهمانی غدیر، تفاوت در محتوای آن بوده است که امسال به بخش محتوایی به صورت جدی و پر رنگ نگاه شده است مانند نحوه‌ی پرداختن به آیات مربوط به غدیر و آیات مربوط به ولایت امیرالمومنین و بحث خطبه غدیر و بحث توزیع خطبه‌ی غدیر که به صورت کتاب بین مردم خواهد بود.

وی افزود: در این مهمانی حدود یک میلیون پیکسل و دومیلیون گل سر برای دختران تدارک دیده شده است که به عنوان هدیه به آنها داده می‌شود و برای کودکان اسباب بازی‌هایی تهیه شده که از طریق موکب ها به آنها اهدا می‌شود. شهربازی بسیار بزرگی که قرار است برپا شود موکب هایی برای کودکان در نظر گرفته شده که در آن کارهای محتوایی انجام می‌دهند مثلاً نقاشی‌هایی برای کودکان طراحی شده است که با رنگ کردن آن پیام غدیر به آنها منتقل می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا