جامعه

خیران مدرسه ساز تا انتهای مسیر مسئولیت اجتماعی حرکت کردند

نوری در همایش خیرین مدرسه ساز:

وزیر آموزش و پرورش گفت: خیران در انتهای مسیر مسئولیت اجتماعی رفته اند و حتی دیگران را تشویق به کار خیر می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در همایش خیرین مدرسه ساز کشور با بیان اینکه روح با صفا و روح تزکیه شده به شما عنایت کرده است؛ گفت: دیروز هم رئیس جمهور محترم سلام گرم خود را به شما رساندند.

نوری با بیان اینکه حضور خانواده شهدا در جمع شما خیران، برکتی است بر برکات گفت: شما خیران نماد آیه مقدس یزکیهم و یعلمهم الکتاب و الحکمه

وی با بیان اینکه سواد اسمی آن چیزی است که من بلد هستم؛ افزود: سواد چند بعدی آن است که ببینیم من چه چیزی دارم که یاد بدهم؟ ما چه کاری انجام دادیم که خیر شدیم. آیا کسی برای ما دعایی کرد؟

وزیر آموزش و پرورش گفت: این توفیق کشفی و شهودی است. رفتیم مهارت کسب کردیم و سپس مسئولیت اجتماعی انجام دهیم. خیران در انتهای مسیر رفته اند و حتی دیگران را تشویق به کار خیر می‌کنند.

نوری افزود: همه می‌گویند خیران ۳,۴۰۰ میلیارد تومان خرج کردند ولی کودکان دانش آموز در مدرسه هستند که یاد می‌گیرند کار خیر چیست. به من می‌گویند تو ۴۰ بار است در جمع خیران هستی. من صد بار هم شده می آیم تا در بهشت و بهشتیان حاضر باشم.

نوری با بیان اینکه عملکرد شما در وضعیت اقتصادی کشور و سرانه ناخالص داخلی اثر مثبت دارد؛ گفت: در شورای معاونین بارها گفته ام مصداق بارز یک فامیل و یک خانواده جمع خیران است. با هم فامیل نیستند اما یک خانواده هستند.

وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: مشارکت حداکثری مردم در امور خیر مورد تاکید مقام معظم رهبری است و من هم همواره وظیفه خود می‌دانم در میان شما حضور پیدا کنم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا