جامعه

دادستان تهران به مشکلات نمازگزاران مسجد جامع الزهرا رسیدگی کرد

دادستان تهران به اتفاق جمعی از معاونان خود با حضور در مسجد جامع الزهرا (س) با نمازگزاران دیدار و به مشکلات و مسائل حقوقی و قضایی آنان رسیدگی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضائیه مبنی بر لزوم حضور قضات به ویژه دادستان‌ها در بطن جامعه، دادستان تهران به اتفاق جمعی از معاونان خود در شامگاه سه شنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ با حضور در مسجد جامع الزهرا (س) در منطقه حکیمیه، ضمن شرکت در نماز مغرب و عشا با نمازگزاران دیدار و به مشکلات و مسائل حقوقی و قضائی آنان رسیدگی کرد.

در این برنامه امام جماعت مسجد جامع الزهرا (س) نیز طی سخنانی بعد از نماز مغرب و عشاء، ضمن تقدیر از سیاست ریاست قوه قضائیه مبنی بر حضور و استقرار قضات و مدیران قضائی در میان مردم و نمازگزاران، این اقدام دادستانی تهران را گامی مؤثر در راستای حل مشکلات مردم و همچنین جلب رضایت آحاد جامعه، عنوان کرد.

همچنین بر اساس برنامه‌ریزی مدون دادستانی تهران، به منظور تحت پوشش قرار دادن تمامی مساجد پایتخت، معاونان و سرپرستان هر ناحیه از دادسرای تهران مأموریت یافته‌اند در معیت تعدادی از قضات، به صورت ماهانه در مساجد واقع در نواحی دادسرای تحت مدیریت خود حضور یافته و نسبت به حل مشکلات و ارشاد قضائی شهروندان اقدام کنند.

گفتنی است دادستان تهران و معاونان وی، علاوه بر حضور ماهانه در مساجد، در برنامه هفتگی ملاقات مردمی دادسرای تهران، نیز ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان به مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی آنان رسیدگی و دستورات و ارشادات لازم را صادر می‌کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا