جامعه

«دریافت وام» شگرد مأمور قلابی برای کلاهبرداری از ۴۰۰ نفر/ متهم دستگیر شد


رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که با شگرد دریافت وام از ۴۰۰ شهروند کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد میانسالی خبر داد که از 400 شهروند کلاهبرداری کرده بود.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از شهروندان با شگرد دریافت وام در تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بنابرحساسیت موضوع کارآگاهان وارد عمل شده و در تحقیقات میدانی خود پی بردند که یک مرد میانسال با جعل عنوان مأمور نظامی بازنشسته جهت حل مشکلات بانکی آنها پول‌های زیادی دریافت کرده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات علمی، هویت کلاهبردار حرفه‌ای را شناسایی کرده و متوجه شدند وی سابقه کیفری دارد.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی متذکر شد: کارآگاهان پس از دریافت این سرنخ مهم، با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در جنوب شده و وی را در یک عملیات منسجم با دستور مقام قضائی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به اداره سیزدهم پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از 400 نفر با جعل عنوان مأمور بازنشسته نظامی برای دریافت وام از بانک‌های مختلف اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

پایان پیام/ 


آگهی
دکمه بازگشت به بالا