جامعه

در جلسه هم‌اندیشی امروز شورا چه گذشت؟/بررسی حواشی شرکت کنترل ترافیک در بهشت


سخنگوی شورای شهر تهران به جلسه هم‌اندیشی امروز شورای شهر تهران اشاره کرد و گفت: در این جلسه موضوعات شرکت کنترل ترافیک به بحث گذاشته شد و شهردار تهران هم تأکید داشت که بر اساس اساسنامه کار انجام شده است.

 به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،  علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در حاشیه جلسه علنی شورای شهر که با تأخیر هم برگزار شد در خصوص جلسه هم‌اندیشی صبح امروز گفت: از ساعت 7 صبح جلسه هم‌اندیشی آغاز شد و موضوع مربوط به شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران بود.

سخنگوی شورای شهر تهران  با تأکید بر این موضوع که جلسه بسیار دوستانه و صریح برگزار شد، گفت: جمع‌بندی این شد که کارگروهی از سوی شهرداری و کارگروهی هم از سوی شورای شهر تهران بررسی‌های دقیق را انجام و نهایتا جمع‌بندی در جلسه هم‌اندیشی شورا ارائه و سپس در صحن علنی مطرح خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهردار تهران در این جلسه تأکید داشت که بر اساس اساسنامه کار انجام شده است، گفت: شهردار موضوع را به اساسنامه‌ها ارجاع می‌‌داد و تشکری‌هاشمی عضو شورای شهر نیز مباحث مورد نظر خود را مطرح کرد که بی‌تردید کار در کارگروه‌ها مورد بررسی فنی  قرار خواهد گرفت.

به گفته نادعلی،  5 نفر از سوی شهردار تهران و 5 نفر هم از سوی شورای شهر تهران ذیل کمیسیون‌های تخصصی بررسی فنی را در کارگروه‌ها انجام خواهند داد و تا قبل  از اعلام نتیجه این کارگروه وضعیت ظرف دو هفته آینده به همین شکل باقی می‌ماند و هیچ اتفاقی در این خصوص رخ نمی‌دهد.

سخنگوی شورای شهر تهران  در پاسخ به این پرسش که چرا برخی از اعضای شورا در جلسه امروز شرکت نکردند، گفت:‌از طیف‌های مختلف حضور داشتند شاید برخی از اعضا به دلایل دیگری در جلسه حضور پیدا نکردند.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا