جامعه

دستگیری سارق خودرو در حسن آباد

طرهانی خبر داد؛

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق خودرو در محدوده حسن آباد خبرداد و گفت: متهم به بیش از ۱۰ فقره سرقت خودرو و محتویات خودرو معترف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهارداشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در هفته‌های اخیر در خصوص سرقت خودرو در محدوده حسن آباد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم تجسس کلانتری ۱۷۶ قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری از انجام تحقیقات میدانی و احراز هویت متهمان این پرونده‌ها خبر داد و بیان داشت: تیم عملیات کلانتری حسن آباد در سیزدهم دی ماه امسال با تعقیب و مراقبت چند ساعته، سارق را در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۱۲ فقره سرقت خودرو و محتویات خودرو اعتراف کرد افزود: سارق ۳۹ ساله دارای سوابق متعدد کیفری است که پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ طرهانی در پایان با بیان اینکه استفاده از وسایل حفاظتی بازدارنده در کاهش وقوع سرقت بسیار تأثیرگذار است از مردم خواست از پارک کردن خودرو در مناطق خلوت و فاقد روشنایی خودداری کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا