حوادث

دستگیری سارق منازل مسکونی در تهران

سرهنگ مافی خبر داد؛

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک سارق حرفه‌ای که از منازل مسکونی سرقت می‌کرد، خبر داد: این متهم در بازجویی‌ها به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح این خبر بیان داشت: ۳۰ آذر ماه تیم عملیات کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان در حال گشت زنی در محدوده خیابان “چشمه ” تهران بودند، به یک شخص که منازل مسکونی این محدوده را زاغ زنی می‌کرد، مشکوک و شخص را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

این مقام انتظامی ادامه داد: شخص اقدام به ورود به یکی از منازل کرده که پس از دیدن گشت پلیس سعی در پنهان کردن خود از دید پلیس را داشت که مأموران کلانتری در یک عملیات منسجم و شگردهای پلیسی موفق به دستگیری سارق شدند که در بررسی‌های اولیه از متهم ابزار و ادوات سرقت و همچنین طلا و بدلیجات به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ مافی با اشاره به سوابق متهم دستگیر شده در امر سرقت خاطرنشان کرد: متهم دارای سوابق متعدد سرقت بوده و طی بازجویی‌های اولیه از متهم وی به ۱۰ فقره سرقت مشابه در همان محل اعتراف کرد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران در پایان افزود: متهم همراه با پرونده قضائی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد و شناسایی مال باختگان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

آگهی
جامعه

دستگیری سارق منازل مسکونی در تهران

سرهنگ قاسم پور خبر داد؛

رییس پلیس پیشگیری تهران، از دستگیری یک سارق حرفه‌ای که از منازل مسکونی سرقت می‌کرد، خبر داد و گفت: این متهم در بازجویی‌ها به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی قاسم پور بیان داشت: ۲۵ آذر ماه تیم عملیات کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان در حال گشت زنی در محدوده خیابان چشمه تهران بودند، به یک شخص که منازل مسکونی این محدوده را زاغ زنی می‌کرد، مشکوک و شخص را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: شخص اقدام به ورود به یکی از منازل کرده که پس از دیدن گشت پلیس سعی در پنهان کردن خود از دید پلیس را داشت که مأموران کلانتری در یک عملیات منسجم و شگردهای پلیسی موفق به دستگیری سارق شدند که در بررسی‌های اولیه از متهم ابزار و ادوات سرقت و همچنین طلا و بدلیجات به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ قاسم پور با اشاره به سوابق متهم دستگیر شده در امر سرقت خاطرنشان کرد: متهم دارای سوابق متعدد سرقت بوده و طی بازجویی‌های اولیه از متهم وی به ۱۰ فقره سرقت مشابه در همان محل اعتراف کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران در پایان افزود: متهم همراه با پرونده قضائی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد و شناسایی مالباختگان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا