جامعه

رئیس سازمان زندان‌ها: انجام کار خیر در کمک مالی خلاصه نمی‌شود


رئیس سازمان زندان‌ها در همایش ضیافت مهریار گفت: همیشه امور خیر در انجام کمک‌های مالی خلاصه نمی‌شود و با اقداماتی معنوی، فرهنگی و ارزشی می‌توان در مسیر انجام کار خیر قدم برداشت.

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس، غلامعلی محمدی شامگاه یکشنبه در همایش ضیافت مهریار که به مناسبت تجلیل از خیرین حامی سازمان زندان‌ها برگزار شد، اظهار کرد: همه ساله این جلسه به بهانه گلریزان و جمع آوری کمک خیرین برای آزادسازی زندانیان برگزار می‌شد، اما امسال این برنامه برای قدردانی از زحمات خیران حامی خانواده‌های زندانیان برگزار شد.

وی خطاب به خیران حاضر در این همایش افزود: خداوند شما را دوست دارد و به کرات در قرآن آمده است که خداوند نیکوکاران را دوست می‌دارد، این نعمت الهی که خداوند قدردان شما خیرین است را قدر بنهید. 

رئیس سازمان زندان‌ها بیان کرد: در قرآن و همچنین در سیره ائمه معصومین در خصوص احسان به کرات توصیه شده است. پاداش نیکوکاری زودتر از هر کار خیر دیگری به ثمر می‌نشیند. 

محمدی عنوان کرد: کمک خیرین به سازمان زندان‌ها در ۴ حوزه تعریف می‌شود که شامل کمک به خانواده زندانیان، ازادسازی زندانیان، فراهم سازی اشتغال زندانیان و خانواده‌های آن‌ها و نیز کمک به زندانهاست مانند کمکی که به ساخت پابند‌های الکترونیکی می‌شود. 

وی تاکید کرد: همیشه امور خیر در انجام کمک‌های مالی خلاصه نمی‌شود و با اقداماتی معنوی، فرهنگی و ارزشی می‌توان در مسیر انجام کار خیر قدم برداشت. 

 

 پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا