جامعه

رسانه های غربی دربست در اختیار تروریست ها


نائب رئیس شورای شهر تهران گفت: رسانه های غربی امروز دربست در اختیار تروریست ها هستند.

به گزارش فارس، پرویز سروری نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران، در یکصد و پنجاه و ششمین جلسه شورای ششم در ابتدا با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم و امنیت کشور به سالروز اقدام تروریستی دشمنان کوردل در حرم علی بن موسی الرضا در ۳۰ خرداد ۱۳۷۳ که مصادف با عاشورای حسینی بود اشاره کرد و گفت: خیلی مهم است کسانی که خود را مدافع حقوق بشر می دانند امروز از تروریست هایی که به صورت رسمی مردمی را که در حرم امام رضا به خاک و خون کشیدند حمایت می کنند و این نشانگر همان استانداردهای دوگانه ای است که امروز در غرب حاکم شده و به دودسته تروریست های خوب و بد تقسیم شدند.

وی افزود: هرجا که تروریست ها به سود و منافع امریکایی ها و صهیونیست ها و هم پیمانانشان عمل کنند، این تروریست ها خوب هستند ازهمین رو داعش را بوجود آوردند، از گروه های تروریستی حافظ منافع غرب در کل جهان حمایت می کنند و امروز منافقینی که عاملان این حمله تروریستی به زائرین رضوی بودند در پارلمان های اروپا به راحتی در حال تردد و دارای تریبون هستند.
نایب رییس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه رسانه های غربی امروز دربست در اختیار تروریست هاست خاطر نشان کرد: اینها نشان می دهد که امریکایی ها و غربی ها با استانداردهای دوگانه حقوق بشری در طرح ادعاهای پوچ حقوق بشری شان کاملا گزافه گو و دروغگو هستند.
وی با یادآوری روز اول ذیحجه، سالروز ازدواج حضرت امیر المومنین(ع) وحضرت فاطمه زهرا(س) و نامگذاری آن بنام روز ازدواج در تقویم رسمی کشور ضمن تبریک این روز به تمامی زوج های جوان ایران اسلامی و مسلمان جهان اظهار کرد: رویکرد اسلام در خصوص ازدواج زندگی مبتنی برعشق است، در حالی که در غرب زندگی مبتنی بر حقوق است؛ نگاه مبتنی بر حقوق در نظام زندگی و همسرداری در اسلام زمانی مطرح می شود که مدار زندگی از مدار عشق و محبت خارج شود در آن حالت وارد فاز حقوق قرار می گیرد.
نایب رییس شورای شهر تهران تاکید کرد: امیدواریم هرروز سبک زندگی حضرات معصومین بخصوص حضرت امیر المومنین(ع) وحضرت صدیقه طاهره (س) برای امت ما بیشتر جلوه گر شود.
سروری در ادامه با گرامیداشت مقام بلند شهید دکتر مصطفی چمران و یادآوری 31 خرداد سالروز شهادت این عارف مجاهد و دانشمند فرزانه، که بنام روز بسیج اساتید هم نامگذاری شده در خصوص ابعاد شخصیتی مقام این شهید گفت: شهید چمران یک شخصیت فرا مرزی است چرا که ما این شهید را نه فقط برای ایرانیان بلکه می توان الگویی برای مسلمانان، آزادیخواهان و و انسان های آزاده در جهان می دانیم و می شناسیم.
وی افزود: انسانی که عشق و عرفان را باهم جمع کرده بود، انسانی که جهاد و محبت را در کنار هم تعریف کرد، انسانی که میتواند مقام را با ساده زیستی جمع کند، انسانی که می تواند قله های علمی را فتح کند اما هرگز ار رسالت های انسانی و اسلامی خودش فاصله نگیرد و در فقیر ترین کشورها برای دستگیری از مظلومان و مستضعفان چشم بر موقعیت های علمی ببندد و در مسیر جهاد قرار گیرد.
نایب رییس شورا از برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مصطفی چمران در سالن همایش های بین المللی برج میلاد تهران خبر داد و گفت : این مراسم امروز از ساعت 16:30 برگزار خواهد شد و حضور برای عموم مردم آزاد است.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا