جامعه

رفع خرابی ها و تجهیز فضای بازی کودکان در بوستان ها


عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت:متولی تجهیز وسایل بازی کودکان در بوستان ها خدمات شهری مناطق است.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش‌از دستور خود ضمن تبریک‌به مناسبت روز‌جوان گفت: امیدواریم جوانان گام دومی انقلاب موجب سرافرازی ایران باشند.

وی‌با تاکید‌بر اینکه با شروع فصل بهار و گرم شدن هوا مراجعه کودکان به پارک‌ها و بوستان‌ها  افزایش خواهد یافت، افزود: در همین راستا از شهرداری تهران می خواهم نسبت به ایمن‌سازی و رفع خرابی لوازم و وسایل فضای بازی کودکان اقدام کند.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر با اشاره به اعتراض و انتقاد خانواده‌ها از وضعیت نابسامان و خرابی لوازم فضای بازی کودکان ‌اذعان کرد: متولی تجهیز لوازم فضای بازی کودکان و وسایل ورزشی در پارک‌ها سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران است و نگهداشت آن به عهده خدمات شهری مناطق است.

نجفی با اشاره به ماموریت اصلی سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: بهتر است این وظیفه به سازمان ورزش محول و واگذار شود و با مذاکراتی هم که با مدیرعامل این سازمان داشتم مشکلی با قبول این وظیفه وجود نداشت.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر ادامه داد: لذا مشخصا پیشنهاد بنده این است که وظیفه تامین و نگهداشت وسایل ورزشی به سازمان ورزش شهرداری تهران سپرده شود.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا