جامعه

زیان ۴۰ هزار میلیاردی بانک سرمایه/ معلمان نگران سرمایه خود نباشند

نجف پور مطرح کرد؛

مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: ۴۰ هزار میلیارد تومان ضرر و زیان بانک سرمایه است اما به معنی این نیست که سرمایه های فرهنگیان از بین رفته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا نجف پور کردی، در نشست خبری ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و شهید صارمی حضرت زینب (س) را بزرگ‌ترین خبرنگار معرفتی عالم دانست و افزود: شجاعت و بلاغت از ویژگی‌های این شخصیت ارزشمند است.

وی با بیان اینکه شرایط کشور شرایط جنگ اقتصادی است، گفت: باید ارزش‌های جدیدی را به خدمت بگیریم تا در راه فرهنگیان هزینه کنیم.

نجف پور با بیان اینکه همه مردم گذشته بانک سرمایه و برخی اقدامات نامبارک در صندوق ذخیره فرهنگیان را می‌دانند، افزود: اقدامات مثبت چندان دیده نمی‌شود؛ همه آقای خاوری و فسادهای وی را می‌شناسند اما بانک ملی هزاران کارمند پاک و توانا هم دارد.

مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: هلدینگ پتروشیمی، سرمایه گذاری، ساختمانی و خدماتی داریم که ساختار صندوق را شکل می‌دهند، همچنین صندوق ۷۳ شرکت دارد که در چهار هلدینگ تقسیم می‌شوند که از دارایی‌های ارزشمند صندوق است.

نجف پور افزود: کمیته برنامه‌ریزی استراتژیک در صندوق شکل گرفته است که با نگاهی بلند به برنامه‌های آتی صندوق و چالش‌هایی که با آن مواجه هستیم؛ می‌پردازد.

وی در خصوص فساد گذشته در بانک سرمایه گفت: ۴۰ هزار میلیارد تومان ضرر و زیان بانک سرمایه است اما به معنی این نیست که سرمایه‌های فرهنگیان از بین رفته باشد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا