جامعه

شناسایی و بازداشت کلاهبردار ۱۰۰ میلیارد ریالی در بهبهان

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد؛

اهواز – جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و بازداشت کلاهبردار ۱۰۰ میلیارد ریالی با ۹۴ شاکی در شهرستان بهبهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌اله سفیدپوست گفت: پس از شکایت فردی مبنی بر کلاهبرداری از وی با ترفند ارسال پیامک خرید و معاوضه طلا دارای لینک حاوی بدافزار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس آگاهی شهرستان بهبهان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم ۹۴ شاکی خصوصی در سیستم قضائی دارد که با کارهای فنی و تخصصی کارشناسان پلیس آگاهی وی که ساکن تهران بوده شناسایی و با دریافت نیابت قضائی با اجرای عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ سفیدپوست مبلغ کلاهبرداری شده توسط متهم را ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: متهم دارای ۱۰ فقره جعل و کلاهبرداری در سامانه پلیس آگاهی است.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان می‌گوید: پیامک ارسالی توسط کلاهبردار دارای لینک و با قصد خرید و فروش و برنده شدن در قرعه کشی و اعزام به سفرهای زیارتی است و هم استانی‌ها چنانچه افراد پیام‌هایی با هر عنوان دریافت کردند که در آن خرید و فروش و یا پرداخت مبلغی هر چند کم درخواست شده بود، بدانند پیام جعلی است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا